Näitleja ja investori Leida Rammo hinnangul aitaks Eesti majanduse päästa erakapital, mille paremaks suunamiseks võiks luua solidaarsusfondi, kuhu panustaksid kõik miljonärid.
"Kas erakapital suudab Eesti päästa?" küsib väikeinvestor Leida Rammo. Tema hinnangul ei tunne riik oma rahva pärast piisavalt muret, mistõttu võiksid inimesi aidata jõukad ettevõtjad.
„Kui vanas Roomas valitseti põhimõttel, et rahvale olgu leiba ja tsirkust, siis meie valitsus on unustanud selle leiva ära,“ rääkis Rammo ning tõi välja ka eestlaste rahvatarkuse, mille järgi tuleb elada nii, et hundid on söönud ja lambad terved. Eestis kehtiv ühine maksuprotsent tema hinnangul sellele aga ei vasta.
„Asi ei ole selles, mitu protsenti inimeselt võetakse, vaid selles, palju talle järele jääb. Kui võtad rikkalt midagi ära, ta ei jää kunagi hätta, aga kui vaeselt… See 21% on ikka küllalt palju,“ leidis Rammo. Ta tunneb muret inimeste pärast, kelle igakuine sissetulek jääb paarisaja euro piiresse ja pakkus välja, et miinimumpalk võiks olla 500 eurot maksuvabalt. See võiks tema sõnul neid inimesi aidata.
Kuna riigi abile loota ei saa, tekkis Rammol
Äripäeva Rikaste TOPi sirvides idee, et hoopis siinsed miljonärid võiksid oma panuse anda.
Kuidas võimalik fond tegutsema peaks ja mida arvavad sellest ettevõtjad, loe esmaspäevasest Äripäeva paberlehest.
Seotud lood
2012. aasta Äripäeva Rikaste TOPi võitja Hillar Teder oli solidaarsusfondi idee suhtes skeptiline, märkides, et abivajajani jõuaks sealt vaid väike osa.
Ettevõtja Urmas Sõõrumaa leidis, et idee luua jõukate ettevõtjate osalusel fond inimeste aitamiseks ei ole halb idee, kuid sellega kaasaminejaid võib olla raske leida.
Eesti vanim tegevnäitleja Leida Rammo, kellega suurel osal meist seostub esimesena hüüatus: "Seltsimees Tasku!", on tõenäoliselt ka üks Eesti vanimaid aktsionäre. Ta on osanik neljas börsiettevõttes.
Eluga hätta jäänud inimesi peaks eelkõige aitama riik, mitte ettevõtjad, leidis ettevõtja Rain Lõhmus.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.