Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Maag Lihatööstus muutis nime
Tänasest muutus AS Maag Lihatööstus ASiks Rannarootsi Lihatööstus, et võtta kasutusele kaubamärgi nimi.
Firmajuht Indrek Puskari sõnul on Rannarootsi ettevõtte peamine kaubamärk ning nime muutmise põhjuseks on soov ühendada tootja nimi kaubamärgi omaga. "Uus ärinimi muudab tarbijale selgemaks ja läbipaistvamaks, kes Rannarootsi viinereid, sardelle ning teisi lihatooteid toodab," lisas ta pressiteates.
Lisaks ärinime muutusele planeerib lihatööstus lähiajal värskendada ka Rannarootsi kaubamärki. Samuti uuendatakse viinerite, sardellide ja keeduvorstide valikut. "Kevadel on oodata tootevalikus veel mitmeid uuendusi," märkis Puskar.
Rannarootsi Lihatööstuse tooteportfelli kuulub üle 200 toote. Ettevõttes töötab 157 inimest. Rannarootsi Lihatööstus kuulub Eesti kapitalil põhinevasse toiduainete tootmise ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp, mille all on ka ASid Maag Piimatööstus ja Maag Konservitööstus.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.