Omavalitsusjuhid esitasid protestikirja Swedbanki otsuse vastu muuta oma ainus Läänemaal asuv kontor sularahavabaks.
Omavalitsusjuhid toonitavad protestikirjas, et pank oleks võinud avaliku võimu esindajaid varakult teavitada plaanist teenuseid kärpida, kirjutab
Lääne Elu.
Taunitakse ka Swedbanki Lääne-Eesti regiooni direktori Egon Jekabsoni õigustusi kärpepoliitikale, kus Jekabson tõi näiteks selle, et Haapsalust ei tõuse lennukid ega stardi kruiisilaevad.
Lisaks peavad omavalitsusjuhid halvaks tooniks, et Eesti suurim pank tegi vihjeid laenuhanke kaotamise kohta Haapsalus, seda näevad allakirjutanud avaliku võimu õhutamisena ringkäendusele.
Protestikirjale on alla kirjutanud Haapsalu volikogu esimees Jaanus Karilaid, Martna voliogu esimees Hardi Rehkalt, Ridala vallavanem Toomas Schmidt, Ridala volikogu esimees Toomas Vallimäe, Noarootsi volikogu esimees Danguole Tamberg, Kullamaa volikogu esimees Einar Pärnpuu ja Hanila vallavanem Arno Peksar.
Nädal tagasi teatas Swedbank klientidele, et lõpetab 9. juunist Haapsalu kontoris sularahatehingud. "Viimased aastad on näidanud, et meie kliendid teevad aina enam pangatehingud internetipangas või mobiiltelefoni vahendusel. Ostude tegemisel kasutatakse pangakaarti. Nii külastataksegi pangakontorit järjest harvemini ja eelkõige nõu küsimiseks. Sellest tingituna oleme otsustanud Haapsalu kontori töökorraldust muuta," seisab teatas.
Swedbanki jaepanga juht Ulla Ilisson portaali
laanlane.ee teatel, et ka panga enim kontoreid kasutanud kliendigrupp ehk eakad inimesed eelistavad sularahatehingute tegemiseks üha enam pangaautomaate.
"Kontorist sularaha võtnud 60aastaste ja vanemate klientide arv on viimase nelja aastaga kahanenud enam kui kaks korda," rääkis Ilisson ja märkis ühtlasi, et põhiosa viimaste aastatega juurde tulnud kaardiga maksmist eelistavatest inimestest on samuti lisandunud just eakate sihtrühmas.
Seotud lood
Vabandame vale mulje pärast, mis seoses sularahateenuste muutusega Haapsalu kontoris avalikkusele on jäänud, ütles Swedbanki jeapanganduse tegevdirektor Ulla Ilisson.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.