• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,00%5 948,71
  • DOW 300,00%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001,11%8 239,83
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,48
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,00%5 948,71
  • DOW 300,00%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001,11%8 239,83
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,48
  • 27.05.15, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uued rongid ei oleks priiskamine

Elron riigiettevõttena ei kavatse pakkuda maksumaksja raha eest liigset luksust, kirjutab Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip.
Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip.
  • Elroni juhatuse esimees Andrus Ossip. Foto: Meeli Küttim
Nagu praegu, pakume ka tulevikus oma klientidele ajakohasel heal tasemel teenust, säästes samal ajal riigi rahakotti maksimaalsel võimalikul moel. Kasvav klientide arv tingib vajaduse hankida olemasolevatele rongidele lisa ning kui juba soetada uusi ronge, on mõttekas hankida suurema nõudlusega liinidele suurema istekohtade arvuga ronge.
Rongidega tehti eelmisel aastal 5 800 000 reisi, neist 780 000 reisi Tallinna–Tartu liinil ning need arvud on endiselt kasvutrendis. Et need reisijad näiteks bussidesse mahutada, peaks kahe linna vahel lisaks praegustele vurama keskmiselt üle 40 reisibussi päevas.
Kõik võidavad
Uutest rongidest võidaksid kõik reisijad, sest Tallinna-Tartu liinile lisanduvad rongid võimaldaks meil suurendada ka reiside sagedust teistel liinidel, kus juba praegu on selleks nõudlus, mis lähitulevikus kasvab veelgi. Just neil põhjustel kirjeldasime majandusministrile vajadust kaaluda kolme viievagunilise lisarongi soetamist. Kui otsus teha suve jooksul, oleks võimalik rongid Eestisse tuua 2018. aastaks.
Kindlasti ei ole juttu luksusrongidest – praegustest veidi mugavamad istmed ja võimalus mitmetunnise sõidu jooksul osta teed-kohvi ei ole liigne luksus, vaid täiesti normaalne kaasaegne teenus. Uued, praegu veel selgelt hüpoteetilised rongid, kuuluksid maksumuselt praegustega võrreldavasse suurusjärku, seega ei mingit priiskamist sellelgi rindel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele