Vastukaja: kohus näitas toidulisandite äris reklaamipiirid kätte
Arvestades toidulisandite kohta tehtavat paiguti häbematut ja ilmselt eksitavat reklaami, millele meediaski tähelepanu juhitakse, võiks järelevalve suurem aktiivsus olla põhjendatud, kirjutab vandeadvokaat Kristina Laarmaa.
Äripäevas tõstatatud toidulisanditega seotud terviseväidete küsimuses tegi Euroopa Kohus aprilli viimasel päeval olulise lahendi. Kohtuasjas C-386/23 oli vaidluse all Saksa ettevõtte Novel Nutriology safranit ja melonimahla sisaldavad toidulisandid, mida reklaamiti meeleolu parandava ja stressi ning väsimust vähendava vahendina.
Eesti veebipoodides müüvad väikeettevõtjad seadusele vilistades imeravimeid raskete haiguste vastu. Tegelikult on müüdavad tabletid lihtsalt toidulisandid.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.