• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 15.07.15, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eelvaade: Swedbank ootab Kaubamajalt kasvu

Täna pärast börsipäeva avaldab Kaubamaja enda majandustulemused, millele Swedbank ootab kasvu.
Tallinna Kaubamaja
  • Tallinna Kaubamaja Foto: Raul Mee, Äripäev
Tallinna börsi II kvartali tulemuste eelvaates kirjutas Swedbank, et Tallinna Kaubamaja on efektiivselt suutnud kulusid kontrolli all hoida. „Kuigi on surve tõsta palku ja üürihindu, ootame, et väiksem sisseostetavate teenuste hulk, laoseisu juhtimise paranemine ja kasumimarginaali väike tõus annavad tulemuseks EBITDA 11% suurenemise,“ kirjutas Swedbank Kaubamaja kohta.
Swedbank prognoosib, et Kaubamaja teise kvartali käive suureneb võrreldes möödunud aasta sama ajaga 2%, 139,16 miljoni euroni. EBITDA-le prognoosib 11% kasvu, 9,38 miljoni euroni ning puhaskasumiks prognoosib pank 6,19 miljonit, mis on 15% rohkem, kui eelmine aasta samal ajal.
Swedbank soovitab Tallinna Kaubamaja aktsia osta ning hinnasiht on 6,5 eurot. Täna kella 14 paiku kauples Kaubamaja aktsia 6,08 eurol.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele