Starbucksi müüginumbrid kasvavad USAs konkurentidest kiiremini, kuna kohvikukett suudab leida võimalusi teenida ka peale tipptundi ehk hommikut, rõõmustas ettevõtte tegevjuht Howard Schultz.
Eile avalikustatud kvartaliaruande kohaselt kasvas
Starbucksi müük võrreldes eelmise aastaga 9%; analüütikud prognoosisid ettevõtte müügitulemuste kasvuks 7,2%, vahendab CNBC.
Starbucks on oma hommikusöögi klientidele pakkunud kuponge, meelitamaks nad päeva teises pooles kohvikusse naasma. Samuti on ettevõte pakkunud lisaboonuseid Starbucks Rewards kliendiprogrammi liikmetele.
Schultzi sõnul on ettevõtte müügitulemusi märkimisväärselt kasvatanud ka mobiilse makse võimaluse loomine. Ta lisas, et aasta viimases kvartalis teenindati 18 miljonit klienti enam kui aasta tagasi samal perioodil.
Eile avalikustas Starbucks oma kvartali kasumiaruande, mis ületas analüütikute ootused; samas jäi müügitulu prognoosidele alla ning Wall Street pettus ka ettevõtte
Hiina ja Euroopa tulemustes.
Kohvikukett teenis aktsia pealt 46 senti kasumit; müügikäive oli 5,37 miljardit dollarit. Ettevõtte aktsiakasum kukkus 29% ning müük kasvas võrreldes eelmise aastaga 12%.
Wall Street prognoosis Starbucksi kasumiks 45 senti aktsia kohta ning müügituluks 5,39 miljardit dollarit.
Ettevõtte aktsiad kukkusid täna 1% võrra. Kohvikuketi müük kasvas eelmises kvartalis üle maailma 8%, ületades analüütikute prognoosi 1,1% võrra.
Hiina ja Aasia-Vahemere regiooni müüginumbrid kasvasid aga 5% võrra, jäädes analüütikute ootusele alla. Euroopa müügitulemused kukkusid võrreldes aasta varasemaga 6% 313 miljonile dollarile.
Ettevõtte aktsiad on sellel aastal kukkunud ligi 3%; eelmisel aastal tõusis firma aktsia aga enam kui 40%.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.