• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,44%38 603,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,44%38 603,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • 16.02.16, 10:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswagen kaotas turgu

Volkswagen kaotab mullu sügisel vallandunud heitgaaside skandaali tõttu Euroopas endiselt turuosa, kirjutab Bloomberg.
Volkswagen on skandaali tõttu kaotanud miljardeid eurosid.
  • Volkswagen on skandaali tõttu kaotanud miljardeid eurosid. Foto: EPA
Tellimused langesid Ühendkuningriigis ja Saksmaal ning on languses viimased viis kuud. Euroopa autotootjate ühenduse (ACEA) teatel langes uute Volkswagenite registreerimine jaanuaris 4% võrra, vähem kui 128 350 sõidukile.
Samal ajal kasvas Euroopas tervikuna autode müük 6,3% võrra, 1,09 miljonile sõidukile. Volkswageni kontserni kuuluvate brändide müük (sealhulgas Skoda ja Seati ning luksusbrändide Audi ja Porsche) moodustas 24,3% kogu Euroopa automüügist. Aasta varem samal ajal oli see number 25,6%.
Evercore ISI analüütik Arndt Ellinghorst märkis, et vaatamata Volkswageni enda brändi langusele, suutis kontsern tervikuna hõivata jaanuaris suurema turuosa kui neljandas kvartalis. Tema hinnangul paistab, et halvim on nüüdseks autootja jaoks möödas.
Volkswageni aktsia on täna Frankfurdi börsil tõusnud 0,5%. Alates Volkswageni pettuse ilmsikstulekut on autootja turuväärtus langenud rohkerm kui 20 miljardi euro võrra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele