Silvano Fashion Groupi avaldatud tulemustest selgub, et ettevõte parandas selle aasta I kvartalis võrreldes eelmise aasta sama ajaga oma majandustulemusi.
- Silvano Fashion Grupi pood Milavitsa Kristiine keskuses. Foto: Meeli Küttim
Kõige suurem hüpe tehti puhaskasumi teenimisel, mis oli I kvartalis 2,16 miljonit eurot. Eelmise aasta samal ajal teeniti 0,52 miljonit eurot kahjumit.
Kontserni 2016. aasta I kvartali käive oli 13,4 miljonit eurot, mis on võrreldes eelmise aasta sama ajaga kasvanud 2,2%. Seejuures hulgimüügi kogukäive on kasvanud 10,9 protsendi võrra ning jaemüügi käive kahanes 18,8 protsendi võrra.
„Tulemusi mõjutas jätkuv majanduskriis meie sihtturgudel ning seetõttu ei õnnestunud ettevõttel saavutada müügis soovitud kasvu,“ seisis Silvano börsiteates. „Samas oleme suutnud võrreldes eelmiste aastatega hoida sama taset,“ lisati tulemusaruandes.
Kuna ostujõud Silvano Fashion Grupi sihtriikides (SRÜ riigid) püsib varasemate devalveerimiste ja kõrgete inflatsioonimäärade tõttu ikka veel madal, on ettevõtte tulevikuootused pigem negatiivsed või neutraalsed. „SRÜ riikide poliitikud kipuvad viivitama reaalsete majandusreformidega, asendades need retoorika ja kosmeetiliste muudatustega. Seetõttu on nendes riikides raske näha kiiret majanduskasvu taastumist,“ põhjendati börsiteates.
Ettevõtte brutorentaablus jätkas aga I kvartalis paranemist ulatudes 57,5%-ni, eelmise aasta sama perioodi vastav näitaja oli 44,8%.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.