Tallinna Kaubamaja kasvatas eelmises kvartalis käivet, kuid kaotas kasumis, aasta lõikes suurenesid nii käive kui ka kasum.
- Tallinna Kaubamaja. Foto: Raul Mee
Ettevõtte eelmise kvartali müügitulu oli 162,9 miljonit eurot, mis on 6,6 protsendi võrra rohkem möödunud aasta sama aja 152,9 miljoni euro suurusest käibest. „Viiendat kvartalit järjest kasvatasid kõik grupi segmendid müügitulu,“ lausus Tallinna Kaubamaja juhatuse esimees Raul Puusepp börsiteate vahendusel. „Autosegmendi aastat läbiv võimas müügikasv jätkus neljandas kvartalis, samuti saavutasid oma sektoris tiheda konkurentsi tingimustes tubli müügikasvu teised grupi segmendid,“ lisas ta.
Kontserni maksueelne kasum vähenes aga eelmise aasta neljandas kvartalis veerandi võrra, olles 8 miljonit eurot. Aasta varem oli see 10,6 miljonit eurot. „Neljanda kvartali kasumi langus võrreldes aasta varasema kvartalikasumiga oli tingitud varade ümberhindamisest, mille kogumõju kasumile 2016. aasta viimases kvartalis oli allahindluse näol 1,6 miljonit eurot,“ selgitas Puusepp.
Samuti mõjutasid tema sõnul kasumit peamiselt autosegmendi riigihangete tõttu madalam marginaal ning aasta kokkuvõttes heade majandustulemuste eest töötajatele viimasesse kvartalisse arvestatud tulemustasud. Lisaks kavas viimases kvartalis töötajate arv ning summaarne palgakulu kahe uue Selveri lisandumise tõttu.
Eelmise aasta käive oli Tallinna Kaubamajal 598,5 miljonit eurot, mis on 7,7 protsendi võrra suurem kui 2015. aastal, mil kontserni müügitulud olid 555,4 eurot. 2016. aasta maksueelne kasum oli Tallinna Kaubamajal 31 miljonit eurot, mis on 19,4 protsendi võrra parem tulemus 2015. aasta 26 miljoni euro suurusest kasumist.
Seotud lood
Navalis Group on tuntud ettevõte, mis on tegutsenud laevaehituse, laevaremondi ja avamere ehituste valdkonnas juba üle 23 aasta. Navalis Group-i koosseisu kuulub mitu ettevõtet, mis töötavad edukalt ja tulemuslikult laevatehastes Eestis, Leedus, Soomes, Saksamaal ja Hollandis. 2024. aasta oli Navalis Group-i jaoks väga oluline, aidates kaasa ettevõtte arengule ja positsioonide tugevdamisele turul. Ettevõte näitas dünaamilist arengut, tuues turule uusi teenuseid, tugevdades rahvusvahelist koostööd ja täiustades siseprotsesse.