• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,2
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,2
  • 20.02.17, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

May mures Vauxhalli müügi pärast

Briti peaminister Theresa May plaanib kohtuda Peugeot’ juhi Carlos Tavaresiga, et arutada tehingut, millega Briti Vauxhall läheb Prantsuse autotootja omandusse.
Theresa May.
  • Theresa May. Foto: EPA
Eelmsel nädalal teatas Peugeot’sid ning Citroene valmistav Prantsuse autotootja PSA Group, et ostab ära General Motorsi Euroopa ärid, mille alla kuulub ka Opel ning selle Suurbritannia bränd Vauxhall.
Briti valitsuse kõneisik ütles, et May tahab kohtumisel Tavaresiga selgeks rääkida, missugused on tehingu tingimused ning missugust mõju see Suurbritannia autotööstusele avaldab, vahendab MarketWatch. May on niigi hirmul Briti autotööstuse käekäigu pärast pärast Brexitit. Tehingu tulemusena võivad kaduda tuhanded töökohad, sest Vauxhall pole kasumlik ettevõte.  
“Valitsus on valmis tegutsema, mitte ei lase sellel (ostutehingul – toim) lihtsalt juhtuda,” kommenteeris Briti valitsuse anonüümsust palunud ametnik.
Peugeot’ plaan osta Opel ning Vauxhall on nii Saksamaal kui ka Suurbritannias kohanud negatiivset vastukaja eeskätt ametiühingute poolt. Eriti mures on britid, kuna autotööstus, mis on Euroopa Liidu riikide müügist väga sõltuv, võib Brexiti tõttu sattuda suure löögi alla. Samuti valmistatakse paljusid autoosi Euroopa Liidu riikides ning nende toimetamine Suurbritanniasse võib pärast Brexitit muutuda keerukamaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele