• OMX Baltic−0,01%269,53
  • OMX Riga−0,47%871,29
  • OMX Tallinn−0,25%1 718,7
  • OMX Vilnius−0,12%1 041,19
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1000,37%8 293,02
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,49
  • OMX Baltic−0,01%269,53
  • OMX Riga−0,47%871,29
  • OMX Tallinn−0,25%1 718,7
  • OMX Vilnius−0,12%1 041,19
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1000,37%8 293,02
  • Nikkei 2251,3%38 780,14
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,49
  • 22.03.17, 18:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika eelmisel aastal kasumis

Baltika lõpetas eelmise aasta kasumis, suurenes ka e-poe müük, seisab ettevõtte majandusaasta aruandes.
Montoni kauplus
  • Montoni kauplus Foto: Raul Mee
Baltika Grupp lõpetas 2016. aasta 0,2 miljoni euro suuruse puhaskasumiga. Eelmise aasta võrreldav tulemus oli kahjum 0,8 miljonit eurot ning tulemus koos lõpetatud tegevusvaldkondadega oli puhaskahjum 6,4 miljonit eurot.
Baltika 2016. aasta müügitulu oli 47 miljonit eurot, vähenedes eelmise aastaga võrreldes 4%. Müügikanalitest näitas suurimat, 21%-list kasvumäära hulgi- ja frantsiisimüük, mis oli 6 miljonit eurot. Müügitulu kasv on eelkõige tingitud Venemaa jaepoodide üleminekust frantsiisipartnerile ning Montoni kollektsiooni müügile jõudmisest Saksamaa kaubamajade ketti Peek & Cloppenburg. Aastaga suurenes Montoni kollektsiooni müüvate Peek & Cloppenburgi kaubamajade arv 3-lt 25-le.
Lisaks hulgimüügile arendatakse aktiivselt ka frantsiisisuunda. Aasta lõpu seisuga oli frantsiisipoodide arv 33, moodustades 26% poodide portfellist.
Baltika Grupi e-poe Andmorefashion.com müügitulu suurenes 9% võrra ning oli 1,1 miljonit eurot.
Ettevõte teatas, et tulemuste paranemise üheks põhjuseks on otsus lõpetada ise opereerimine kõrge riskiga kahjumlikel Ukraina ja Venemaa turgudel ning brändikaupluste frantsiisipartnerile üle andmine. Samuti on tulemuslikkuse kasvule kaasa aidanud brutomarginaali tõhusam juhtimine ning ka turustus- ja halduskulude vähendamine.
Ettevõtte brutokasum oli 23,5 miljonit eurot, 2015. aasta võrreldav tulemus oli 0,4 miljoni euro võrra väiksem ehk 23,1 miljonit eurot. Turustus- ja õldhalduskulud on vähenenud ligi 0,8 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.11.24, 12:00
Kodukontor talvekuudel: Kuidas tagada produktiivsus ja heaolu?
Kui väljas sajab lund ja päevavalgus kestab vaid hetke, muutub kodukontor meie igapäevaseks keskpunktiks – kohaks, kus töö, loovus ja ka mugavus peavad koos eksisteerima. Hea valgustus, ergonoomiliselt kujundatud ja rahulik töökeskkond aitavad pimedal hooajal säilitada nii töötahet kui ka meelerahu. Ja just sisemine tasakaal on eriti oluline, sest kodus töötavad lapsevanemad teavad hästi: külmade ilmadega algab ka viiruste hooaeg. Lisaks tööülesannetele tuleb sel ajal hoolitseda ka nohuste ja pisut pahurate laste eest, kes on lasteaiast koju kosuma jäetud.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele