• OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • OMX Baltic0,12%281,77
  • OMX Riga−0,27%871,74
  • OMX Tallinn0,32%1 774,69
  • OMX Vilnius0,4%1 105,49
  • S&P 5000,11%5 842,91
  • DOW 300,52%42 518,28
  • Nasdaq −0,23%19 044,39
  • FTSE 1000,65%8 255,22
  • Nikkei 225−0,08%38 444,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,97
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,51
  • 05.04.17, 19:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

eBay asutaja teeb hiigelannetuse

Ostu- ja müügikeskkonna eBay miljardärist asutaja Pierre Omidyar teatas, et on otsustanud annetada valeuudiste väljapraakimiseks erinevatele organisatsioonidele kokku 100 miljonit dollarit.
ebay
  • ebay Foto: epa
CNBC andmeil saab teiste seas raha näiteks uurivate ajakirjanike rahvusvaheline konsortsium (International Consortium of Investigative Journalists ehk ICIJ), kes teadupärast avalikustas Panama paberite saaga. 
Annetusi tehakse Omidyar Networki kaudu, mis on Omidyari ning tema abikaasa asutatud heategevuslik investeerimisfirma. Seni on ettevõte annetanud heategevuseks juba miljard dollarit.
Omidyar Networki partner Matt Bannick tõdes CNBCle, et maailmas on üha suuremat kasvupinda saamas autoritaarne võim ning inimeste usaldus institutsioonide vastu on vähenenud. Levib valeinfo, inimesed ei usu enam meediat, tõdes Bannick. “See ei saa muutuda normiks, me peame kaitsma oma veendumusi avatusest, kaasamisest ning vastutustundest,” jätkas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.01.25, 13:00
Firmade müügihinda mõjutavad nii kriisid kui x-faktor
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele