Coca-Cola Company avaldas täna teise kvartali tulemused, mis olid analüütikute prognoositust oluliselt paremad, kirjutab The Wall Street Journal.
Limonaaditootja tegevjuhi sõnul oli ettevõtte kasum oodatust suurem, kuna hindade tõstmine ja kulude kärpimine on läinud plaanipäraselt. Samuti aitas kaasa tervislikumate väikese või peaaegu olematu suhkrusisaldusega karastusjookide suurenenud müük. Peale selle on populaarsust kogunud ettevõtte karboniseerimata karastusjoogid.
Ettevõtte sõnul suurenes ülemaailmne müügimaht madala kalorisisaldusega karastusjookide pealt märgatavalt. Samuti plaanib ettevõte Ameerika turule tuua uue toote – Coke Zero Sugar.
Coca-Cola teatas 1,37 miljardi dollari suurusest kasumist ehk 32 sendisest kasumist aktsia kohta. Eelmise aasta teises kvartalis oli samadeks arvudeks 3,45 miljardit ja 79 senti.
Karastusjoogitootja ettevõtte tulu langes 16% ehk 9,7 miljard dollarini, mis oli 50 miljoni võrra suurem prognoositust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!