Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes alustab Tesla positsiooni ründamist

    Mercedes-Benzi logo.Foto: Omer Messinger/EPA-EFE

    Mercedes-Benz avalikustab homme oma kauaoodatud elektrilise linnamaasturi, alustades sellega Saksa autotootjate rünnakut Tesla vastu kiiresti kasvaval kallima hinnaklassiga elektriautode turul, kirjutab Thomson Reutersi uudisteagentuur.

    Kõik kolm Saksamaa suurtootjat, Daimler, BMW ja Volkswagen, näitavad sel sügisel ja talvel oma uusi tippklassi elektriautosid, millega soovitakse vastu astuda 44 miljardi euro suuruse turuväärtusega Teslale. Kõrgema hinnaklassiga elektriautode turul on Tesla praegu kindel liider, kui ta plaanib oma Model 3 autot müüa käesoleval aastal 50 000 tükki ning seda kogust järgmisel aastal peaaegu kahekordistada.
    Daimlerile kuuluv Mercedes-Benz avalikustab oma esimese EQ-seeria elektrilise sõiduauto teisipäeval Stockholmis. Selle sündmuse eel on Mercedes tekitanud kõvasti ootusärevust sotsiaalmeedias ning ka lansseerimise asukoht on valitud vastavalt sellele, et võita rohkem tähelepanu noorte keskkonnateadlike tarbijate seas.
    Autode müügiprognoosiga tegelevad ettevõtted arvavad, et Saksa autotootjad võivad jõuliselt Tesla turuosa ära võtta luksuslike elektriautode seas, kus Teslal praegu ei olegi sisuliselt konkurentsi. Analüüsifirma LMC Automotive prognoosib, et Saksa autotootjate turule tulekuga langeb Tesla turuosa elektriautode turul järgmise kümnendi jooksul praeguselt 12,3% pealt 2,8% peale. Seda isegi olukorras, kus absoluutväärtuses prognoosib analüüsifirma Tesla autode müüginumbri suurenemist.
    Teslale konkurentsi pakkumiseks on kolm Saksa autotootjat hakanud koostöös Fordiga arendama elektriautode laadimisvõrku suurte maanteede äärde.
    Uus Mercedes EQC, mis peaks esimese kliendini jõudma järgmisel aastal, peaks maksma hakkama ligilähedaselt Mercedese GLC mudeli  maksumusele. Sellega saadakse võistelda sarnases hinnaklassis Tesla Model 3-ga, mille hind on 49 000 dollari juures.
    Mercedese EQC tutvustele järgnevad väikeste vahedega Volkswagenile kuulvate Audi ja Porsche elektriautode esitlused ning ka BMW uue elektriauto esitlus.
    Audi alustas just täna oma e-Troni linnamaasturi tootmist ning selle esmaesitlus tuleb 17. septembril San Franciscos, kõigest 60 kilomeetrit Tesla Freemontis asuvast tehasest eemal. E-Troni oodatakse müügisaalidesse järgmise aasta alguses, millele järgnevad kaks elektrimootoriga Audi mudelit ning Porsche Taycan elektriauto 2020. aastal.
    BMW esitleb oma järgmist elektriautot, Vision iNexti, mis on küll veel kontsept auto faasis, viie päeva jooksul neljas linnas – Münchenis, New Yorgis, Pekingis ja San Franciscos.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Eksperdid: ettevõtjal on lihtsam kaitsta vilepuhujaid laiemalt, kui seadus nõuab
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Nädal Balti börsil lõppes positiivse noodiga
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Konkurentsiameti juht kaotas ametnike 13nda palga: mulle ei mahtunud see pähe
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Luureülem: Harkivi vallutamiseks oleks vaja 300 000 meest
Venemaa relvajõud on jätkanud Harkivis avatud uue ründesuuna edendamist, aga selle vallutamiseks piisavat hulka vägesid piirkonnas pole, rääkis kaitseväe luurekeskuse ülem kolonel Ants Kiviselg tänasel pressikonverentsil.
Venemaa relvajõud on jätkanud Harkivis avatud uue ründesuuna edendamist, aga selle vallutamiseks piisavat hulka vägesid piirkonnas pole, rääkis kaitseväe luurekeskuse ülem kolonel Ants Kiviselg tänasel pressikonverentsil.
Slovakkia peaminister pole enam eluohtlikus seisundis
Slovakkia peaminister Robert Fico ei ole enam eluohtlikus seisundis, vahendas Reuters ministri teadet.
Slovakkia peaminister Robert Fico ei ole enam eluohtlikus seisundis, vahendas Reuters ministri teadet.