Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaheksa põhjust, miks tellida kontori- ja tarbekaubad kulleriga kontorisse

    Ligi 10 aastat kontoritarvete ja esmatarbekaupade müügiga tegelenud internetipood www.ahoi.ee on arenenud Tallinna ja Harjumaa üheks suuremaks olmetarbekaupade e-äriks. AHOI kliendihalduri Kaisa Kalmuse sõnul eristub internetipood traditsioonilisest jaekaubandusest eelkõige mugavuse, personaalsuse ja oluliselt suuremate valikuvõimaluste poolest.

    1. Mugavus ja lihtsus Kõige olulisem on e-kaubanduse juures loomulikult mugavus, sest kõik kaubad saab valida ja tellida ühest kohast, kontorilaua tagant tõusmata. Ja samamoodi mugavalt ja muretult jõuab kaup järgmisel päeval kulleriga kontorisse, säästes sekretäri või büroojuhti mineraalveepudelite või paberipakkide tassimisest käeotsas. Kliendiks registreerumine käib kodulehe vahendusel ning kauba tellimine toimub kasutajakontoga sisse logides või telefoni/meili teel – kuidas mugavam on! Kui tellimuse täitmine peaks mingil põhjusel pooleli jääma, saab seda hiljem jätkata ja täiendada. Võimalus teha oma ostud läbi e-poe muudab igapäevase elu ja töökorralduse lihtsaks ja mõnusaks.2. Kiirus ja ajavõit Kogudes kontoris kokku tellimuse ja minnes tellitud asju kauplustest otsima, võib küsitud toodete leidmiseks ja ostuks kuluda palju kallist tööaega. E-poest saad kõik asjad ühest kohast jalavaeva ning ajaressurssi kulutamata. AHOI kuller toob kauba Tallinnas ja selle ümbruses kohale tellimisest järgneval tööpäeval või muul kokku lepitud kuupäeval.3. Suur ja pidevalt laienev valik AHOI kaubavalikust leiad  vajalikud ja meeldivad tooted nii koju kui ka kontorisse. Esindatud on lai valik toiduaineid alates maiustustest ja kohvist kuni salatite ja pudruhelvesteni ning esmatarbekaubad alates pliiatsitest ja mähkmetest kuni nõudeni. Kui tulemas on külalised, saab ka kringli, võileivatordi ja veini koos ühekordsete nõudega e-poe kaudu kohale lasta tuua. AHOI kaubavalik laieneb pidevalt ning kui esimese hooga kodulehelt soovitud artiklit ei leia, anna sellest julgelt teada, sest kauplus laiendab oma nomenklatuuri just tarbijate soovide ja eelistuste järgi.4. Soodne ja läbipaistev hind Lisaks mugavusele ja kiirusele on e-poodidel tavaliselt varuks veel üks trump – see on hind. Põhjus on lihtne: e-poel ei kulu raha kauplusepinna rendile, sisustusele ning teenindajate palgale ja seega saavadki internetikauplused oma klientidele samaväärset kaupa oluliselt soodsamalt pakkuda. AHOI pakub oma püsiklientidele aga veel suuremat soodustust, nii et tasub helistada ja küsida!5. Turvaline keskkond Internetipoest tellimisel tasub veenduda, kas tegemist on Eesti E-kaubanduse Liidu liikmega ning kas kodulehel on „Turvalise ostukoha“ kvaliteedimärk. See eraldab turvalisi ja usaldusväärseid müüjaid võimalikest petturitest.6. Personaalne kliendihaldur Nagu iga teisegi teenuse puhul, on ka e-kaubanduses aina enam levinud personaalne suhtlemine kliendiga. AHOI on võtnud eesmärgiks teadvustada oma klientidele, et ka anonüümsena tunduva e-poe taga peituvad tegelikult sõbralikud ja abivalmid inimesed, kellele võib nii mure kui ka rõõmu korral helistada ning kirjutada. Ja loomulikult ka kohtuda, kui tekib soov rääkida läbi lepingu tingumusi või anda nõu kaupluse sortimendi osas. AHOI klienditeenindus on avatud tööpäevadel 8.30-16. Kliendihaldurid aitavad meeleldi kõikides küsimustes ning probleemide lahendamisel telefonil 6 616 454.7. Pidevalt arenev ostukeskkond Läbi aastate on AHOI pidevalt tegelenud oma kodulehe täiustamisega, et tellimuse esitamine muutuks klientide jaoks veel selgemaks, kiiremaks ja mugavamaks. Otsingusüsteemid on lihtsustatud, eripakkumised ja kampaaniad nähtavad esilehel ning uudiskirjad sisukamad kui kunagi varem.8. Muretus ostusoovide ja kingituste osas Ja kui jõuab kätte aega mõelda kingipakkidele, kontoripidudele ja külaliste vastuvõtmisele, on ka siin e-pood abiks. Interneti kodulehel saab rahulikult mõelda, vaagida ning hindu uurida. Kui ideed puuduvad, tasub ühendust võtta AHOI klienditeenindajaga, kes soovitab olenevalt temaatikast, eelarvest ning kingisaajast/üritusest, mis põnevat pakki või lauale võiks panna ning annab infot hindade kohta. Kui jõulu- või sünnipäevakingituse osas on kokkuleppele jõutud, pakitakse kingi(d) ära ning toimetatakse vastavalt soovile kas kliendile või otse kingisaajale.
    NB! Novembri lõpuni kõigile aripaev.ee lugejatele allahindlus -5% kogusummast ning transport tasuta! Soodustuse saamiseks kehtib salasõna "Äripäev".
    Personaalse Kaubanduse OÜ AHOIwww.ahoi.eeTel. 6 616 454E-post: [email protected]
    Klientide kommentaarid: "Artist Siseraadiod OÜ on veebipoe AHOI klient juba aastast 2009. Nende poolt pakutavat teenust hakkasime kasutama, kuna ettevõttes oli töötajate arv kasvanud ning vajasime kontorisse igapäevaseid olmetarbeid tihedamini ning suuremas mahus, samuti külaliste vastuvõtuks vajalik on tänu AHOI-le paremini korraldatud. Kuna kauba tellimine sealt on kiire, mugav ning kliendihaldurid on alati abiks ka eritellimuste puhul, oleme jätkuvalt nende püsiklient."Katrin LaurbüroojuhtArtist Siseraadiod OÜ„Meie koostöö on kestnud juba pikki-piki aastaid, kindlasti juba alates aastast 2008, ja saame AHOI kohta öelda ainult kiitvaid hinnanguid. Personaalse Kaubanduse OÜ teenuseid kasutame põhiliselt turismimesside ja turismi turundusürituste korraldamiseks vajalike kaupade saamiseks. Kuna meie poolt soovitu võib olla seinast-seina, peame tähtsaks seda, et saame kogu sortimendi kätte ühe tellimusega ja ühest kohast. Samas on ka oluline, et pakutavate kaupade valik on lai ja isegi juhul, kui soovitud kaubaartiklit ei juhtu olema, oleme kindlad, et meile see vajalik toode ikka leitakse. Kauba tarnega ei ole probleeme olnud – tellitud kaup tuuakse kohale alati meie poolt soovitud ajaks.“Urve ValdojaassistentEAS Turismiarenduskeskus
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Tehnoloogiasektor sügavas languses: Nvidia kaotas oma väärtusest kümnendiku
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Selle nädala jooksul on “Suurepärase Seitsme” aktsiate langus kustutanud nende turukapitalisatsioonist kokku enam kui 900 miljardit dollarit, mis on lähedal grupi ajaloo suurimale nädalasele kaotusele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Amazoni rüpes edu nautiv Eesti ettevõtja: Jeff Bezose juhtimisprintsiibid sobivad meile hästi
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Mari Jolleri esimene firma läks põhja, teise müüs ta maha ning kolmas müüdi ligi kaks aastat tagasi hiiglaslikule Amazonile. Selle kaisus on ettevõte Jolleri teatel uue tuule tiibadesse saanud.
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti sai Euroopa rahakotist 122 miljonit eurot
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Euroopa Komisjon tegi reedel taaste- ja vastupidavusrahastust (RRF) Eestile järjekorras teise väljamakse mahus 122,3 miljonit eurot, kuna Eesti on täitnud kõik taastekava kolmanda osamakse eeltingimuseks seatud eesmärgid.
Usaldamatus valitsuse majanduspoliitika suhtes on järsult kasvanud
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.
Üheks suuremaks ettevõtteid mõjutavaks probleemiks on tõusnud vähene usaldus valitsuse majanduspoliitika suhtes, selgus täna esitletud majanduse konjunktuuri kvartaalsest ülevaatest.