• OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • OMX Baltic−0,25%272,29
  • OMX Riga−0,13%872,59
  • OMX Tallinn−0,33%1 736,47
  • OMX Vilnius−0,27%1 050,05
  • S&P 5001,23%5 782,76
  • DOW 301,02%42 221,88
  • Nasdaq 1,43%18 439,17
  • FTSE 100−0,14%8 172,39
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,86
  • 13.09.16, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas leida klient ise kohale minemata?

Eduka äri ajamiseks ei pea enam potentsiaalse partneri juurde kohale sõitma, piisab üksnes idee, arvuti ja interneti olemasolust.
Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine.
  • Tarkvaraettevõte Scoro digitaalturunduse juht Karola Karlsoni hinnangul on parim kliendiga suhtlemise viis helistamine. Foto: Andres Haabu
Tartus asuv mobiilimakselahendustega tegelev Fortumo on üks ettevõtteid, kes läheneb oma klientidele mittepersonaalselt ehk e-kirjade ja videokonverentside kaudu. Ettevõtte müügijuhi Andrea Boetti sõnul saab Fortumo 80-90% oma kontaktidest sellisel viisil.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele