Ettevõtlusega alustades ei olnud Reijo Metsaoja algul sugugi kindel, millega tegelema hakata: "Tahet ja entusiasmi oli selle eest palju." Nii tegeleti algusaastatel tööjõurendi ja siseehitustöödega ning reklaamide paigaldamise juurde jõuti üsna juhuslikult. "Klient, kellele siseviimistlust tegime, tegi ettepaneku, et pange reklaamid ka paika. No ja panimegi. Mida rohkem sedasorti tööd ette tuli, seda rohkem veendusime, et Eestis on reklaamide paigaldamise valdkond kui selline katmata," rääkis Reijo Metsaoja ettevõtte algusaastaid meenutades.
Rescoval oli kümmekond aastat tagasi esimene ettevõte Eestis, kes keskendus kitsalt reklaamide paigaldamisele. Oli küll neid, kes tegelesid üheaegselt nii reklaamide tootmise kui ka paigaldusega, kuid ainult paigaldusele spetsialiseerunud ettevõtteid Metsaojale ei meenu.
Kui ettevõtte algusaastatel osteti n-ö paigalduskogemust ka sisse, siis tänaseks on Rescovalist saanud suure kogemustepagasi ning kiire ja ulatusliku reageerimisvõimega reklaamide paigaldaja Eestis. Ettevõtte juht ei oska täna nimetada ühtegi reklaamielementi või -materjali, mida tema meeskond paigaldanud ei oleks.
Rescovali aasta numbrites:
katab kleebistega 3000 m erinevaid pindasid;
paigaldab orienteerivalt 10 000 m bännereid;
aitab läbi viia 30–40 suuremahulist projekti, kuhu on haaratud kõik Eesti suuremad linnad;
projektide raames läbivad paigaldajad 200 000 km;
klientide usalduse teenimiseks kulutatakse 25 000 kvaliteetset töötundi.
Kastist välja lahendused nõuavad paindlikkust
Tavapärane reklaamipaigaldus, kus esikohal bännerite, kleebiste ja muu seesuguse paika seadmine, on küll ettevõtte igapäevane leivanumber. Kuid lisaks on meeskond valmis kliendi reklaamiidee realiseerimiseks astuma välja traditsioonilise reklaamipaigalduse raamidest ning kätte võtma väga erinevaid tööriistu ning vajadusel ronima üsna hirmuäratavatesse kõrgustesse. Nii on Metsaoja sõnul ehitatud 9 meetri kõrgune jõulukaunistuste lühter ja paigaldatud see 30 meetri kõrgusele Solarise keskuse lae alla, RallyEstonia reklaami tarvis niideti aga Lõuna-Eesti mäekünkale lennuvahendilt märgatav "Estonia".
"Kui klient tuleb oma ideega, mis on tavalise reklaamipaigalduse mõistes nagu out of box, siis meil ei ole sellist vastust nagu "ei saa" või "ei ole võimalik" varuks. Me oleme alati leidnud võimaluse, kas siis loome tehnilise lahenduse, või kui ikka tõesti on keeruline, siis soovitame kliendile muudatusi siin-seal, nii et projekt muutub realiseeritavaks," rääkis Recovali juht. "Väga palju määrab siin suhtumise küsimus. Et teenida klientide usaldus ja pakkuda väga kvaliteetset teenust ning lahendusi oma valdkonnas, on vaja meeskonda, kel esmalt on positiivne suhtumine – tahe midagi päriselt ära teha," rääkis Metsaoja. "Samuti on vaja julgust, et suurelt mõelda, pisut nutikust ja teadmisi, osavaid töökäsi ja muidugi tööd tuleb väga palju teha – õnneks seda meie meeskond ei karda."
Edu saab saavutada vaid hea meeskonna kaudu
Kuigi ettevõtte juhi kinnitusel on tööd justkui alati olnud ja ta ise pole pidanud klientide ustele koputamas käima, muutusid töömahud oluliselt, kui kontorisse võeti juurde üks inimene. "Piisas ühest õigest inimesest, et oma haaret laiendada ja selle pinnalt ka käivet kasvatada."