Artikkel
  • Kuula

    Alma Career: teerajaja parema töömaailma loomisel

    Maailmas, kus värbamise ja tööhõive maastik pidevalt areneb, on Alma Career pühendunud tööturu uuendamisele ja kõigi jaoks parema töömaailma kujundamisele. Varem tuntud kui CV-Online Estonia OÜ, on Alma Career Estonia OÜ nüüdseks võtnud uue nime ja suuna.

    Meie hiljutine identiteedimuutus tähendab enamat kui lihtsalt visuaalset kaubamärgi muutmist: uus bränd positsioneerib Alma Career’i turul kaasaegse, uuendusliku ja tervikliku B2B (business-to-business) kaubamärgina, mis suudab pakkuda oma klientidele parimat kvaliteeti ja teenuseid rahvusvahelisel tasandil.
    Alma Career’i uus suund: Tööturu muutmine ja ettevõtetele lisaväärtuse pakkumine
    Kuna globaalses tööjõus toimuvad enneolematud muutused, millele on kaasa aidanud suurenenud mobiilsus, hübriidkontorimudelid ja tehnoloogilised edusammud, mõistab Alma Career vajadust selles dünaamilises keskkonnas kohaneda ja juhtida. Otsuse uue kaubamärgi kasutuselevõtuks ajendas arusaam praegustest turutrendidest ning soov kohanduda nii tööandjate kui ka tööotsijate muutuvate vajadustega.
    Istusime hiljuti oma tegevjuhi Agu Vahuriga maha, et süveneda Alma Career’i teekonda, väärtustesse ja identiteeti, mis määratleb meie uue kaubamärgi.
    Alma Career tegevjuht Agu Vahur: „Alma Career’i visuaalne mängulisus peegeldab tänapäeva tööturule omast vabadust ja loovust, inspireerides inimesi entusiastlikult ja enesekindlalt kasutama erinevaid võimalusi.”
    Mis ajendas Alma Career’i looma oma uut identideeti ja kuidas see ühtib praeguste turutrendidega?
    Alma Career on paljude tööportaalide ja nendega seotud teenuste vihmavari. Alma Career brändi juurutamine koos vastava identiteediga võimaldab meil areneda nii sisemiselt kui ka suhelda väliselt. Alma Career’i kaubamärk on oluline nii rahvusvahelise müügi kui ka tööandja brändingu seisukohalt, pakkudes väärtust ühe ühtse rahvusvahelise kaubamärgi kaudu. Pean ka tunnistama, et mulle väga meeldib uue brändi visuaalne mängulisus. See annab hästi edasi kaasaegset suundumust tööturul suurema vabaduse poole – suurenenud liikuvus ja valikuvõimalused, mida hübriidbüroo meile pakub.
    Millisena näeb Alma Career oma rolli kaasaegse töömaailma kujundamisel?
    Alma Career on meie turgudel tööturu arvamusliider. Oleme meedias nähtavad ja valmistame ette hulgaliselt sisuturundusmaterjale. CV.ee on läbi viinud hulgaliselt uuringuid ja analüüsinud paljusid muid olulisi teemasid, mis on seotud töömaailmaga. See tähendab, et me märkame turul toimuvaid trende väga varakult ja toimime seejärel tööturu arengu katalüsaatorina. Toome välja parimad tavad ja tööandjad, olles ise tööturul eeskujuks.
    Kuidas Alma Career eristub teistest selles valdkonnas tegutsejatest?
    “Kohalik süda” on selle nimi. Meie suurimad ja ohtlikumad konkurendid on globaalsed platvormid enamikul turgudel. Teadmised ja kohalolek meie kohalikel turgudel annavad meile eelise. Lisaks toetame ja arendame kohalikku töökultuuri ning hoiame oma meeskonda motiveerituna. Töötame selle nimel, et tagada paremad töökohad kõigile.
    Tutvu Alma Career’i tegevusega erinevates riikides ja leia rohkem infot meie tööalaste võimaluste kohta SIIT.
    Millised väärtused juhivad Alma Career’i tegevust?
    Viimases Alma Career’i töötajate seas läbiviidud küsitluses mainiti kõige sagedamini avatust, samuti julgust. Minu arvates on need kaks olemasolevat liini olemasolevas Alma Career’i kultuuris. Siiski on meil endiselt veidi erinev organisatsioonikultuur erinevates piirkondades ja riikides, mida mõjutavad ka kultuurilised erinevused rahvuste vahel. Ühtse kultuuri loomine suurel geograafilisel alal võtab aega. Oleme Alma Career’is teadlikult vältinud ülalt alla väärtuste juurutamist. Selle asemel keskendusime esmalt ühistele tööpõhimõtetele ja kaasasime Alma Career’i juhtimisfoorumi – 50 juhti kõigist piirkondadest, et sõnastada tööpõhimõtted. Alma Career ühise organisatsioonina on veel uus asi. Peame laskma inimestel mõnda aega integreeritumalt töötada ja seejärel naasma ühiste väärtuste juurde, kui teame, kuidas mõtleme ja mida usume erinevates geograafilistes piirkondades.
    Mida võivad kliendid ja kasutajad Alma Career’ilt lähiaastatel oodata?
    Kliendid ja kasutajad võivad lähiaastatel oodata Alma Career’ilt tööportaali platvormi täiustumist. Ühise platvormi kasutamine kogu Alma Career’is võimaldab meil keskenduda platvormi arendamisele, mis sisaldab üldist tööportaali igal turul, suurt valikut tööpakkumisti ja AI-põhiseid tööriistu, mis on kohandatud konkreetsete tööstusharude tööandjatele ja tööotsijatele. See võib esialgu tunduda ebarealistlikuna, et platvorm võib olla lokaliseeritud, kuid siiski universaalne ja samas ka tööstusspetsiifiline, kuid tehnoloogia arengut vaadates, peaks see lähiaastatel olema teostatav.
    Kokkuvõttes võivad kliendid ja kasutajad eeldada, et Alma Career jätkab uuenduste tegemist. Meie eesmärk on pakkuda sujuvaid lahendusi kogu värbamisprotsessi vältel, et olla esimene valik nii tööotsijatele kui ka tööandjatele. Talendipuuduse kasvades on Alma Career parim valik ettevõtetele, kes otsivad talente nii kodumaalt kui ka välismaalt. Meie eesmärk on luua kõigile parem töömaailm!
    Kui soovid rohkem teada, kuidas Alma Career saab sinu ettevõtte värbamisprotsessi tõhusamaks muuta, võta meiega ühendust siin!
  • Hetkel kuum
Tõnu Mertsina: riigi kommunikatsioon võiks arvestada selle mõju majandusaktiivsusele
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Inimeste nõrk kindlustunne pidurdab tarbimise taastumist. Riik võiks oma avalikus kommunikatsioonis riigirahanduse, maksude ja sõjaohu kohta arvestada rohkem selle mõju majandusaktiivsusele, kirjutab Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Apple’ilt turuosa napsanud Huawei kasvatas hüppeliselt puhaskasumit
Huawei Technologiesi puhaskasum kasvas aasta esimeses kvartalis hüppeliselt 564%, ulatudes 2,71 miljardi dollarini, selgub Yahoo Finance’ist.
Huawei Technologiesi puhaskasum kasvas aasta esimeses kvartalis hüppeliselt 564%, ulatudes 2,71 miljardi dollarini, selgub Yahoo Finance’ist.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Kevadpüha raadios: juhtimisest, idufirmadest ja finantsidest
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Tuntud ettevõtte turundusjuht leevendas Mihkel Raua süütunnet
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Neste Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles konvrentsil “Password 2024” esinedes, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Auto|Piloot. Uus Škodiaq on kohal. Kas nüüd tasub vana sissemaksuks anda?
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Niigi äärmiselt ruumikas Škoda Kodiaq sai uue põlvkonnaga veelgi avaram, ent mitte ainult.
Kevadpüha raadios: juhtimisest, idufirmadest ja finantsidest
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Kolmapäeval räägitakse Äripäeva raadios konkursi „Parim juht 2024“ finalisti, Swedbanki juhi Olavi Lepaga tulemustlikust juhtimisest.
Tuntud prillipoekett sai konkurendi ostuks loa
Pro Optika prillipoeketti pidav OptiPRO sai konkurentsiametilt loa osta 33 prillipoega Pere Optika kauplustekett.
Pro Optika prillipoeketti pidav OptiPRO sai konkurentsiametilt loa osta 33 prillipoega Pere Optika kauplustekett.