Kuigi paberile trükitud ajakirjade-ajalehtede tiraažid järjest vähenevad, tunnistab kirjastuste TOPi võitnud meediaettevõte, et nende kasum tuleb just paberist.
- SLÕhtulehe juhatuse esimees Merle Viirmaa. Foto: Raul Mee
Kirjastuste TOPi võitja ASi SL Õhtuleht juhatuse esimees Merle Viirmaa nentis, et Õhtulehe kasum teenitakse paberärist. „Meil on ärimudel, kus suur osa kasumist tuleb lehe tellijatelt ja üksikmüügist ostjatelt. Õhtulehe üksikmüük on kordades suurem kui headel konkurentidel. Tellijaid on meil ligi 40 000 ja nende arv on viimastel aastatel tublisti kasvanud, digitellijate lisandumisest rääkimata,“ selgitas Viirmaa ja lisas, et siiski on veeb väga oluline kanal ning Õhtulehtki ei saa trendidele vastassuunas kõndida, pigem joostakse edukalt kaasa.
2016. aasta sügisel ilmuvad Äripäeva TOPid on koostatud 2015. aasta majandusnäitajate põhjal. Koondedetabeli aluseks on kuus majandusnäitajat: käive 2015, ärikasum 2015, käibe ja kasumi kasv 2015. aastal, rentaablus ning varade tootlikkus.
Edetabel ilmus 7. detsembril erilehes trükitööstusettevõtete ja kirjastuste TOP.
Äripäeva edetabelid leiab aadressilt www.aripaev.ee/top
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.