Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sloveenide telepoe vallutusretk Euroopas

    1992. aastal Sloveeniast alguse saanud Studio Moderna jõudis Eestisse alles 2003. aasata alguses, mil tungiti ka Läti ja Läti teleturule. Studio Moderna tegutsebki valdavalt Kesk- ja Ida-Euroopa riikides, Venemaa kaasa arvatud. Erandina kuulub ettevõtte tegevuspiirkonda ka Itaalia.
    Eestisse jõudis Studio Moderna Hollandis asutatud samanimelise haldusfirma kaudu. Vähem kui aastaga on siin suudetud kõrvale tõrjuda kõik varasemad üritajad.
    OÜ Studio Moderna eestlasest juhatuse liige Anne Haljas eelistab jääda tahaplaanile ning on nõus ajakirjanikuga vestlema üksnes esinduse ees õues: "Meile ei ole reklaami vaja ja sees pildistada ei tohi."
    Sellega valdavalt jutt piirdubki. Hallas jõuab veel lisada, et nemad pakuvad üksnes originaale, erinevalt nii mõnestki kataloogifirmast, kus Haljase sõnul pakutakse järeletehtud kaupa. Ettevõtte käivet ja kasumit keeldub Haljas avalikustamast.
    Poes endas on vaid üks väike riiul vähem kui 40 tootenäidisega ning sellega kogu kaubavalik piirdubki – kõhu peal vibreeriv kõhnumisliblikas, igal täistunnil eri linnu häält tegev kell, vaibapuhastajast imur, survepesur, imet tegev Kosmodisk jne. Rääkimata nugadest, mis eales nüriks ei lähe. Riiuli taga asetsev laoruum on nn kauplusest mitu korda suurem ning selle seinaääred on kaupa täis.
    Ööpäevas tellib Studio Moderna nii Kanal 2st kui ka TV3st keskmiselt 30 minutit eetriaega oma toodete tutvustamiseks. Hind, mida Studio Moderna selle eest maksab, on saladus.
    Kanal 2 reklaamidirektor Anne Linnamägi kinnitab, et tavareklaami sekund maksab neil olenevalt ajast 40-150 krooni. Küsimusele, mis hinnaga telepood eetriaega ostab, vastab Linnamägi: "Hinnad on konfidentsiaalsed."
    Ka TV3 müügidirektor Meelis Järvela jättis Studio Modernale eetriaja müügihinna enda teada. Samas ta lisas, et see jääb allapoole nende reklaamisekundi alumist piiri, mis on 50 krooni.
    Kui oletada, et Studio Moderna on endale suutnud välja kaubelda hinnaks 10 krooni sekundi pealt, teeb see ikkagi aukartustäratava summa – kahe kanali peale kokku 36 000 krooni päevas. Aastas teeb see kokku enam kui 13 miljoni krooni eest reklaamiaega, sest kaupa pakutakse telepoes iga päev.
    Kataloogikaubamajadest Eesti turul kõige kauem tegutsenud Anttila tegevjuht Tauno Tuula leiab, et telepood erineb kataloogipakkimistest kardinaalselt. Anttila on Tuula väitel telepakkumistest hoidunud just oma renomee pärast: "Telepoes tuleb kaupa üle kiita, kuid sellega jääd varem või hiljem vahele."
    "Telepoel on hoopis teine müügistiil, kus sihtrühmaks on kõige mõjutatavam sihtgrupp," pakub Tuula. "Võib öelda, et telepood on mõeldud inimestele, kes on vastuvõtlikud ärarääkimisele. Sest selge on, et ükski imeriist ei suuda sind ei kõhnemaks ega ka ilusamaks teha."
  • Hetkel kuum
Myraka ettevõtlusblogi: lükrasõja veteran raporteerib
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas aitas staažika “saslikukunni” hädast välja, ent pidi selleks väga suure lahingu võitma.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas aitas staažika “saslikukunni” hädast välja, ent pidi selleks väga suure lahingu võitma.
Pungil rahakotiga ingelinvestorid lendasid Tallinna ükssarvikute jahile
Ingelinvestorid paistavad silma suure riskijulgusega, kuid tegu pole mõtlematu rahapõletamisega. Kogu raha ühele kaardile panekut selles maailmas ei kohta, kuid üks õige otsus võib investori üleöö miljonäriks teha, selgus Tallinnas toimunud EBAN Congressil.
Ingelinvestorid paistavad silma suure riskijulgusega, kuid tegu pole mõtlematu rahapõletamisega. Kogu raha ühele kaardile panekut selles maailmas ei kohta, kuid üks õige otsus võib investori üleöö miljonäriks teha, selgus Tallinnas toimunud EBAN Congressil.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Ida-Viru talu loobus Bookingust, sest külalisi tuli liiga palju
Ida-Viru puhkekohad meelitavad külalisi enamasti veekoguga, Liivaküla metsamajakesel on aga hoopis teistsugune tõmbenumber – elektri puudumine – ja seda tulevad kogema turistid Austriast, Soomest ja mujalt Euroopast. Isegi nii palju, et Booking.com-i konto pani ettevõte kinni.
Ida-Viru puhkekohad meelitavad külalisi enamasti veekoguga, Liivaküla metsamajakesel on aga hoopis teistsugune tõmbenumber – elektri puudumine – ja seda tulevad kogema turistid Austriast, Soomest ja mujalt Euroopast. Isegi nii palju, et Booking.com-i konto pani ettevõte kinni.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Pannkoogimeistrid uuendavad kasvuretsepti: tuleb Eestist väljas ise äri püsti panna
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Kookeri minipannkookidega tuntust kogunud Mesti omanikud tunnistasid Äripäeva raadios, et olid frantsiisi avamisele väljaspool Eestit juba päris lähedal, kuid aeg polnud küps. Enne tuleb ka ise üks koht välismaal avada.
Mudel, mis toob sinu muudatuste edu seitse korda lähemale
Kas sinu ettevõtte muudatused kukuvad läbi tehniliste komplikatsioonide või eesmärkide mittesaavutamise pärast? Miks on täna keeruline muudatusi juhtida? Äripäeva Juhtimiskooli raadiosaade pakub vastuseid!
Kas sinu ettevõtte muudatused kukuvad läbi tehniliste komplikatsioonide või eesmärkide mittesaavutamise pärast? Miks on täna keeruline muudatusi juhtida? Äripäeva Juhtimiskooli raadiosaade pakub vastuseid!
Katrin Bats: kestlikkuse seksikas mõju jõuab kohale. Neile, kes on terasemad
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Kui ettevõte näeb kestlikkuses uusi võimalusi, seab endale selged eesmärgid ja mõõdab nende suunas liikumist, tuleb ka tulemus, kirjutab Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Eestis ainulaadse autoürituse soojendus: kolm korda neli minutit adrenaliini
Staažikas autoajakirjanik Kaido Soorsk sai võimaluse vajutada põneval Eesti kõrvalteel nii palju kui süda lustis ja mõistus lubas ning mõtiskleb selle elamuse taustal autosõitu suhtumise muutumise üle.
Staažikas autoajakirjanik Kaido Soorsk sai võimaluse vajutada põneval Eesti kõrvalteel nii palju kui süda lustis ja mõistus lubas ning mõtiskleb selle elamuse taustal autosõitu suhtumise muutumise üle.
Euroopa Liidu uus maksualgatus võib teha lõpu väikemajutajatele
Uued Euroopa Liidu maksualgatused, mis peituvad lühendite ViDA, HOT ja FASTER taha, aitavad nii investoreid, ettevõtjaid kui ka kliente. Miks neid aga kõik liikmesriigid ei toeta?
Uued Euroopa Liidu maksualgatused, mis peituvad lühendite ViDA, HOT ja FASTER taha, aitavad nii investoreid, ettevõtjaid kui ka kliente. Miks neid aga kõik liikmesriigid ei toeta?
Eesti 200 juhatus heidab Izmailova erakonna ründamise eest välja
Eesti 200 juhatus otustas juhatuse koosolekul arvata erakonnast välja Züleyxa Izmailova.
Eesti 200 juhatus otustas juhatuse koosolekul arvata erakonnast välja Züleyxa Izmailova.