Veofirmad leiavad, et ka Eestis peaks kehtestama teemaksu, kuna see annab lootust meie teede olukorra paranemisele. Samuti on pea kõik ümberkaudsed riigid juba teemaksu kehtestanud.
Herentese logistik Marko Voolaid ütles, et Eestis oleks teemaks igati teretulnud. „Kui vaadata näiteks Tallinn-Pärnu maateed nädalavahetusel, siis võib öelda küll, et ainult kümnest autost kaks on Eesti omad,“ ütles ta ja avaldas lootust, et ehk aitab teemaks Eesti teed paremasse olukorda saada.
Temaga nõustus Raam Transport OÜ omanik Meelis Raam, kes nentis, et kuna peaaegu kõik ümberkaudsed riigid, välja arvatud Soome, kehtestanud teemaksu, paneb see Eesti veofirmad kummalisse olukorda. Nimelt maksustatakse praegu ainult Eesti vedajaid ning seda raskeveokimaksuga. Teemaks aitaks loodetavasti paremasse korda saada ka meie teede olukorra. „Põhiline on muidugi, et see raha õigesse kohta läheks,“ lisas ta.
Viimati kehtestas teemaksu raskeveokitele Läti, mis läks teemaksule üle 1. juulist. Veokitele ja autorongidele täismassiga 3501 kg kuni 12 000 kg maksab üks päev Läti teedel sõitmist 8 eurot, veokitele ja autorongidele täismassiga üle 12 001 kg aga olenevalt EURO emissioonist ja telgede arvust 9 või 11 eurot.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.