Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Dapon hakkab Silvanot päästma

    Alates juunist töötab Silvano Fashion Groupis müügi- ja kommertsdirektorina endine E.L.L Kinnisvara juht Aldo Dapon.

     „Seoses vajadusega müügitegevus erinevatel  ja ka võimalikel uutel turgudel ühtsele juhtimisele allutada, palkas ettevõte müügi- ja kommertsdirektori positsioonile Aldo Dapon'i,“ ütles Silvano Fashion Groupi juhatuse esimees Märt Meerits. „Aldo suurimateks väljakutseteks on ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine ning jätkusuutliku frantsiisivõrgustiku arengu tagamine.“
    Aldo Dapon liitus Silvanoga juunis 2014 ning ettepaneku antud positsioonile asuda tegi Silvano Fashion Grupi juhtkond, millele eelnesid kohtumised ka ettevõtte nõukoguga. „Nagu ka ametinimetus ütleb on minu tööülesanded seotud kogu grupi ettevõtete: Milavitsa, Lauma, Silvano Fashion Venemaa, Ukraina, Valgevene,  müügitegevuse koordineerimise ja juhtimisega,“ märkis ta.
    Dapon töötas enne seda üheksa aastat E.L.L Kinnisvaras juhatuse esimehe kohalt. Ta kinnitas tänavu, et tema lahkumise põhjuseks ei olnud ettevõtte Panorama City arendusest loobumine. Küsimusele, kas peale Silvanot oli veel väljakutseid, vastas Dapon, et väljakutseid oli mitmeid. „Silvano tundus kõige ambitsioonikam,“ märkis ta. „Silvano Fashion Grupp on väga laiahaardeline ettevõte, mis tegutseb suurtel turgudel – Venemaa, Valgevene, Ukraina, olles samas ka kohal ka Baltikumis. Minu jaoks on suurimaks väljakutseks ettevõtete grupi müügistruktuuri ja –strateegia koordineerimine ja juhtimine.“
    Daponi sõnul nii uute lepingute sõlmimine partneritega kui ka uute kaupluste avamine on ettevõtte eesmärk ja prioriteet nii praegu kui on olnud ka minevikus. „Seega eesmärk laiemas plaanis on nii frantsiisi- kui ka Silvano Fashionile kuuluvate kaupluste koguarvu suurendamine nii meie põhilistel turgudel kui ka pidevalt leida uusi turge, kuhu laieneda,“ sõnas ta.
    01. augustil avaldas Silvano Fashion Group oma II kvartali ja 6 kuu majandusaasta aruanded. "Grupi käive, EBITDA ning kasum osutusid eelmise aasta võrreldava perioodiga väiksematek, samas ettevõtte brutokasumimarginaal kasvas ning ärikasumi marginaal (EBITDA) oli vaid mõõdukas langustrendis," märkis Meerits. Vastavalt ettevõtte informatsioonile on peamiseks müügikäibe languse põhjuseks turukonjuktuur ning vähemal määral tarnetingimuste ühtlustamine tolliliidu riikide (Venemaa, Valgevene, Kasahstan) klientidele. "Suhted klientidega on töised, olemasolevatele klientidele on lisandunud uued regionaalsed hulgipartnerid. Samuti teeb ettevõte tihedamat koostööd ka väiksema kauplemismahuga frantsiisipoodide omanikega," sõnas Meerits.
    Ta lisas, et suurim tagasilöök müügikäibes puudutas Ukraina turgu, kus grivna kursi langus ning sisepinged riigis on tarbimismahtusid kõvasti vähendanud. "Mõistagi ei saa ettevõtte juhtkond nimetatud tulemustega rahul olla, ent positiivne on ettevõtte kasumlikkus," lausus Meerits. Teise poolaasta eesmärkide kohta ettevõte informatsiooni ei avalikusta kuna pole vastavaid prognoose edastanud investoritele börsisüsteemi vahendusel. "Mõistagi on ettevõtte jaoks väljakutseks müügi languse kasvuks pööramine, kuid see protsess võtab aega," sõnas Meerits.
    Hea teada:
    Esimesel poolaastal teenis ettevõtte 54,6 miljonit eurot, mis on 20,7% vähem kui eelmisel aastal. Ettevõtte puhaskasum langes 34%.
    Silvano teise kvartali müügitulu kukkus mulluselt 36,9 miljonilt eurolt 27,6 miljoni euroni, selgub firma teise kvartali vahearuandest. Brutokasum kahanes 3,4 miljonit eurot, kukkudes 9,7 miljoni euroni.
  • Hetkel kuum
Seotud lood
Kõik seotud lood

Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Kiirtoidukett tükeldab aktsiaid, et töötajad saaks osanikeks
NYSE-l noteeritud kiirtoidukett Chipotle Mexican Grill tõi saabuva 1:50 suhtega aktsiajagamise põhjuseks, et nii muutub aktsia ka ettevõtte töötajaile taskukohaseks.
NYSE-l noteeritud kiirtoidukett Chipotle Mexican Grill tõi saabuva 1:50 suhtega aktsiajagamise põhjuseks, et nii muutub aktsia ka ettevõtte töötajaile taskukohaseks.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eksperdid: infoturbestandard tõstab erasektoris teenuste kvaliteeti
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Lühendi E-ITS järgi tuntud Eesti infoturbestandardit peavad rakendama väga erinevad asutused ja ettevõtted. Kuidas see neid mõjutab?
Suurfirmade palga TOP: mõni teenib preemiaga teise aastapalga
Suurfirmadest on kõige ühtlasemalt kõrge palgaga infotehnoloogiafirmad, aga teise kümne lõpupoole nende ülekaal kaob ja firmasid mahub saja parima palgamaksja hulka paljudest tegevusvaldkondadest.
Suurfirmadest on kõige ühtlasemalt kõrge palgaga infotehnoloogiafirmad, aga teise kümne lõpupoole nende ülekaal kaob ja firmasid mahub saja parima palgamaksja hulka paljudest tegevusvaldkondadest.