Uus kujundus on varasemaga võrreldes selgemalt üles ehitatud ja sealt saab loogilisemalt reastatult infot. Avalehe ülemise osa võtavad endale toimetuse hetkel kõige olulisemaks peetavad uudised koos arvamuslugudega. Lehel on toodud eraldi välja praktilised lood, edetabelid, artiklid kiiresti kasvavatest firmadest ehk gasellidest, foto- ja videogaleriid.Uue kujunduse taga on ka sügavam sisuline muutus. Meie uus veeb on senisest sisukam ja kasulikum, sest kasvab eksklusiivse materjali osakaal, mida pressiteadetest või mujalt ei leia. Lood, mis lähevad juhile kõige enam korda. Üha enam on need artiklid täispikkuses loetavad vaid Äripäeva tellijale, mille tunneb ära võtmemärgistusest. Tahame, et meie tellija eelis tuleks veel selgemalt välja.Tellija eeliseks on ka anonüümsete kommentaaride kaotamine. Tänasest saavad artiklite juures olevates aruteludes osaleda vaid sisselogitud kasutajad. Lugejad, kes soovivad toimetusele vihjeid saata, julgustan seda tegema avalehe ülemises ribas oleva „Saada vihje“ kasti kaudu. Me ei reeda oma allikaid.Saame sel kuul 25aastaseks. Infot, mis aitaks juhil õigemaid otsuseid langetada, edastame ka 25 aasta pärast, kuigi tunnistan ausalt, et ei kujuta ette, millises vormis see aastal 2039 toimub. Seniks aga lahket lugemist viisil, nagu me oskame seda pakkuda aastal 2014. Oma arvamust uue veebi kohta saate avaldada siin kõrval nähtavale küsitlusele vastates või mulle kirja saates aadressil
[email protected]. Aitäh meiega olemast!