• OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,65%6 088,43
  • DOW 300,28%44 149,47
  • Nasdaq 1,23%20 000,46
  • FTSE 100−0,12%8 538,09
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,85
  • OMX Baltic0,7%288,53
  • OMX Riga−0,24%875,89
  • OMX Tallinn0,77%1 826,32
  • OMX Vilnius−0,06%1 122,75
  • S&P 5000,65%6 088,43
  • DOW 300,28%44 149,47
  • Nasdaq 1,23%20 000,46
  • FTSE 100−0,12%8 538,09
  • Nikkei 2251,58%39 646,25
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%102,85
  • 08.10.14, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põldma Kaubandus alustab oma rõivabrändiga

Põldma Kaubandus tuleb 17. oktoobril välja oma rõivabrändiga, teatas ettevõtte omanik ja tegevjuht Heinar Põldma kaubanduse aastakongressil.
Heinar Põldma on unistanud oma rõivabrändi loomisest juba alates 1995. aastast.
  • Heinar Põldma on unistanud oma rõivabrändi loomisest juba alates 1995. aastast. Foto: Veiko Tõkman
Põldma soovib esitada järgmisel nädalal moeetendusel 60 komplekti rõivaid ning jõuda nendega kauplustesse järgmise aasta kevadel.„Eks kümne aasta pärast võib otsustada, kas see osutub edukaks või mitte,“ ütles Põldma Äripäevale. Ta lisas, et kui bränd osutub ikkagi edutuks ja klientidele ei meeldi, siis see ka lõpetatakse. Kuna Põldmal pole praegu veel selles valdkonnas teadmisi ega oskusi, siis esialgu peab ta kõige tähtsamaks, et iga hooajaga saaks tulemust parandada.Mullu ütles Põldma, et ettevõtte suureks unistuseks on luua oma kodumaine rõivabränd, mis on disainitud ja toodetud Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 15:26
Ettevõtte ostu-müügitehingu kaalukeeleks saab üks kindel raport
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele