Sangar ei kiida lapstööjõudu, ütles ettevõtte turundusjuht Raul Saks.
- Sangari turundusjuht Raul Saks Foto: Meeli Küttim
Sangar reklaamib oma särki Optimist lausega „Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“.
Sangari turundusjuht Raul Saks ütles, et nad pole andnud ühtegi hinnangut, nagu nad igatseksid lapstööjõudu või kiidaks Nõukogude Liitu. „Sangar on viimane ettevõte maailmas, keda sellises asjas süüdistada,“ ütles ta, lisades, et Optimisti särgi reklaamlause on kontekstist välja kistud ja valesti mõistetud sõnum.
Saks ütles, et Optimisti reklaamiga püüti edasi anda toote lugu ja ajalugu. „Idee on sündinud sellest, et Sangaris on kunagi toodetud pioneerisärke ja sellega asi piirdubki. Ma ei näe selles midagi taunitavat, see on ajalugu. Nüüd tahetakse see keerata suureks skandaaliks, milleks pole ei alust ega ka põhjust,“ rääkis ta.
Saks märkis, et kui keegi tahaks Optimisti särgi sõnumisse süveneda, siis saaks ka selgelt aru, et Sangar ei kiida lapstööjõudu. „Ilmselt on see reklaam väga halvasti välja kukkunud, kui selline sõnum juba terve ööpäeva on kellegi mälus elada suutnud,“ ütles ta.
Kuna reklaam on saanud palju negatiivset kriitikat, on Sangar nüüdseks reklaamlause eemaldanud. „Võtsime selle maha, sest see tekitab nii ebaõiglasi arvamusi,“ ütles Saks. Ta lisas, et Optimisti särgi lugu on kirjutatud läbi eneseiroonia. „Elus tuleb osata irooniast aru saada. Teinekord on inimestel, kes nalja mõistavad, lihtsam elada,“ ütles ta.
Saks märkis, et teisest küljest on jällegi hea, et üks reklaam nii palju tähelepanu äratas – ükski teine Sangari turundusreklaam polevat seda viimasel ajal suutnud teha. „Tulemus aga enam väga ei rõõmusta, kahju, et see nii palju kirgi tekitanud on,“ ütles ta.
Saks lisas, et Optimisti särk polegi suunatud mingile kindlale sihtturule. Näiteks Eestis seda särki ei müüdagi, sest Saksa sõnul pole Eestis piisavalt palju inimesi, kes Optimisti toote vastu huvi tunneks.
Seotud lood
Täna välisturgudele laienemisest teatanud särgitootja Sangar sai uue juhatuse esimehe, kelleks on viimasel ajal VEB Fondi afääriga avalikkuse ees olnud pangandustegelane Vahur Kraft.
„Aegadest, kui lapstööjõud ei olnud kurb asi“, reklaamib Sangar oma särki Optimist.
Lapstööjõud pole nii halb, kui tundub, ütles Powerhouse'i tegevjuht Janek Mäggi. Tema sõnul oli Sangari poleemikat tekitanud reklaam õnnestunud.
Arengukoostöö Ümarlaud mõistab oma kodulehel Sangari reklaamikampaania „Aegadest, mil lapstööjõud polnud kurb asi“ hukka.
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.