• OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,61%39 516,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,39
  • OMX Baltic−0,08%267,76
  • OMX Riga−1,21%867,41
  • OMX Tallinn−0,26%1 714,06
  • OMX Vilnius0,28%1 046,09
  • S&P 5000,61%6 086,49
  • DOW 300,69%45 014,04
  • Nasdaq 1,3%19 735,12
  • FTSE 100−0,28%8 335,81
  • Nikkei 2250,61%39 516,22
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,39
  • 19.12.14, 13:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee palub riigiabi

Eesti Raudtee juht Ahti Asmann rääkis Vikerraadiole, et ettevõte ei saa riigi toeta enam hakkama.
Eesti Raudtee juht Ahti Asmann palun riigilt abi.
  • Eesti Raudtee juht Ahti Asmann palun riigilt abi. Foto: Andras Kralla, Äripäev
Tema sõnul ületavad tulud küll otseseid kulusid, kuid kui sinna lisada amortisatsioon, siis tekibki kahjum, vahendas ERR. "Ehk siis kulud me katame ära, aga investeeringuteks enam raha ei jätku," selgitas Asmann Eesti Raudtee järgmise aasta prognoositavat 9 miljoni euro suurust kahjumit.
Ettevõte peamine tulu tuleb kaubaveost, kuid selle mahud on langenud hüppeliselt. Kui 2013. aastal oli kaubamaht 24 miljonit tonni, siis 2014. aasta lõpetatakse ligi 19 miljoni tonni juures ning järgmiseks aastaks eeldatakse 17,4 miljonit tonni. Asmann ütles, et tänasel päeval on ligi 20 miljonit eurot raha puudu.
Loe lisa ERR uudisteportaalist.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.15, 13:51
Kaubaveo kurb tulemus
Mullu veeti Eesti Raudtee taristul ligi veerandi võrra vähem kaupa kui aasta varem, teatas ettevõte.
Uudised
  • 25.03.15, 15:43
Asmann maksis 5000 eurot kütuseraha tagasi
Eesti Raudtee juhatuse esimehe Ahti Asmanni diiselmootoriga Audi A6 Allroadi kütusekulu oli ettevõtte raamatupidamispaberite järgi ligi 20 liitrit 100le kilomeetrile, sest tema kütusekaarti kasutas ka ettevõttega mitteseotud isik.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.11.24, 15:39
Tehisintellekt – oluline roll turvatööstuse tuleviku kujundamises
Turvasüsteemid toodavad igapäevaselt suurtes kogustes infot. Läbi tänapäevaste nutikate lahenduste saab neid andmeid üha kiiremini töödelda. Selle abil on võimalik näiteks läbi valve- ja läbipääsusüsteemide tuvastada inimeste käitumises anomaaliaid ja hinnata reaalajas võimalikke riske. See on vajalik ettevõtetele, kes pakuvad elutähtsaid teenuseid ja võivad on ärisaladuse või andmete lekkimise korral saada suurt kahju.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele