• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.01.15, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Keskerakonnal polnudki tele- ja raadioreklaamikulusid

Kui teised parlamendierakonnad maksavad eelmise aasta neljanda kvartali tele- ja raadioreklaamide eest kokku kümneid tuhandeid eurosid, siis Keskerakonnal sellele raha ei kulunud.
Edgar Savisaar.
  • Edgar Savisaar. Foto: Kuvatõmmis
Erakondade Rahastamise Järelevalve Komisjonile esitatavatest kuluaruannetest selgub, et kõige suuremate reklaamikuludega oli neljandas kvartalis IRL. Kokku kulus neil 362 537 eurot, millest tele- ja raadioreklaami osa oli 187 238 eurot.
Reformierakond kulutas reklaamidele 189 178 eurot, millest tele- ja raadioreklaami osa oli 61 801 eurot.
Sotsid maksavad reklaamimise eest neljandas kvartalis 119 890 eurot, millest tele- ja raadioreklaamile kulub 36 479 eurot.
Jõulude ja aastavahetuse eel eesti- ja venekeelsetes tele- ja raadiojaamades hulgaliselt reklaamiaega saanud Keskerakonna esimees ja Tallinna linnapea Edgar Savisaar laseb need reklaamid kinni maksta aga Tallinna linnal. Keskerakonna neljanda kvartali kuluaruande järgi erakonnal tele- ja raadioreklaami kulusid ei olnud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele