• OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,2
  • OMX Baltic0,34%291,28
  • OMX Riga0,34%875,46
  • OMX Tallinn0,28%1 827,28
  • OMX Vilnius0,52%1 140,51
  • S&P 500−0,5%6 040,53
  • DOW 30−0,75%44 544,66
  • Nasdaq −0,28%19 627,44
  • FTSE 1000,31%8 673,96
  • Nikkei 2250,15%39 572,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%102,2
  • 20.01.15, 21:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Venemaa Raudteed sipleb majanduslanguse küüsis

Venemaa Raudteede juht Vladimir Jakunin tunnistas, et reisijaid on raudruunade veetud vagunites vähemaks jäänud. Niisiis on ka tulud kokku kuivanud ja vajadus investeeringute järgi on lausa karjuv, vahendab Kaukaasia ajaleht Vestnik Kavkaza.
Venemaa Raudteede logo rongil.
  • Venemaa Raudteede logo rongil. Foto: Bloomberg
Rahvusvaheline koostöö pole enam see, mis ta oli mullu, ja igasugu kulud aina kuhjuvad. „Sellel kõigel on ebameeldivad tagajärjed,“ ütles Jakunin murelikult. „Ja see mõjutab ka sotsiaalsfääri...“
Moskvas Gaidari foorumil esines Jakunin – pole ka ime – seisukohaga, et raudteetranspordi moderniseerimine peaks riigi jaoks olema prioriteet. Tema sõnul on just vaja investeeringuid taristusse, et kriisiga korralikult arved klaarida ja majandust stimuleerida.
Kui 2008. aastal loodi Venemaa Raudteede juures kriisikorralduse amet, on Jakunini teatel firma sestpeale olnud pidevas kriisikorralduse olukorras. Ja see on tema arvates halb enne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 11:35
Ettevõtete territooriumid peidavad endas palju tuleohutusriske – kuidas neid maandada enne, kui käib päriselt „pauk“?
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele