Venemaa Raudteede juht Vladimir Jakunin tunnistas, et reisijaid on raudruunade veetud vagunites vähemaks jäänud. Niisiis on ka tulud kokku kuivanud ja vajadus investeeringute järgi on lausa karjuv, vahendab Kaukaasia ajaleht Vestnik Kavkaza.
- Venemaa Raudteede logo rongil. Foto: Bloomberg
Rahvusvaheline koostöö pole enam see, mis ta oli mullu, ja igasugu kulud aina kuhjuvad. „Sellel kõigel on ebameeldivad tagajärjed,“ ütles Jakunin murelikult. „Ja see mõjutab ka sotsiaalsfääri...“
Moskvas Gaidari foorumil esines Jakunin – pole ka ime – seisukohaga, et raudteetranspordi moderniseerimine peaks riigi jaoks olema prioriteet. Tema sõnul on just vaja investeeringuid taristusse, et kriisiga korralikult arved klaarida ja majandust stimuleerida.
Kui 2008. aastal loodi Venemaa Raudteede juures kriisikorralduse amet, on Jakunini teatel firma sestpeale olnud pidevas kriisikorralduse olukorras. Ja see on tema arvates halb enne.
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.