Telekanal TV3 ostis internetireklaami ettevõtte SmartAD.
- Internet. Foto: Meeli Küttim
SmartAD on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis arendab unikaalset internetireklaami tehnoloogiat ning pakub sihitud reklaamilahendusi internetis kõigis kolmes Balti riigis. 2014. aastal oli ettevõte käive ligi miljon eurot ning seal töötab 12 inimest.
TV3 emafirma Modern Times Group (MTG) Eesti juht Priit Leito ütles, et SmartADi omandamine on üks osa TV3 ja MTG laiemast strateegiast ning oluline samm kasvaval internetireklaamiturul.
Tehingut nõustasid advokaadibüroo Eversheds Ots&Co ning Borenius.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.