Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgus aasta turundustegu
Password 2015 galal sai aasta turundusteo tiitli annetuskampaania "Unistuste puhkus", mille eesmärk oli toetada puuetega laste hoiukodu loomist.
"Unistuste puhkus" pälvis Passwordil lisaks peaauhinnale ka aasta turundusteo avaliku sektori kategooria võidu. Kampaania korraldasid TÜ Kliinikumi lastefond ja Newton Marketing.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.