Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgus aasta turundustegu
Password 2015 galal sai aasta turundusteo tiitli annetuskampaania "Unistuste puhkus", mille eesmärk oli toetada puuetega laste hoiukodu loomist.
"Unistuste puhkus" pälvis Passwordil lisaks peaauhinnale ka aasta turundusteo avaliku sektori kategooria võidu. Kampaania korraldasid TÜ Kliinikumi lastefond ja Newton Marketing.
Odav elekter ja tootmisvõimsuste suurendamine on kujunenud justkui Eesti Nokia leidmiseks. Majandusanalüütik Mihkel Nestor ja AVH Grupi tegevjuht ning endine Enefit Greeni finantsjuht Veiko Räim arutlevad, milline on selle Nokia mõju majandusele.