Apple avalikustas tänasel üritusel uue muusikateenuse, millega saab 9,99 dollari eest kuulata piiramatus koguses laule, vahendab Bloomberg.
Sellega loodab Apple trügida kasvavale muusikateenuste turule, kus järjest rohkem ettevõtteid pakub muusikale piiramatut juurdepääsu.
Apple Music teenus tehakse kättesaadavaks 30. juunil, teatas ettevõte täna toimunud Worldwide Developer konverentsil San Franciscos. Teenust saab kasutada iPhone’i, iPadi, iPad touchiga, Apple TV-ga, Mac’idega ja personaalarvutitega. Üllatuslikult töötab teenus ka Google’i Androidi operatsioonisüsteemi kasutavatel nutitelefonidel.
Muusikateenuste turul on toimumas ilmselge pöörde – järjest enam hõivavad turgu piiramatut teenust pakkuvad ettevõtted, mis ei küsi raha iga allalaetud loo eest, vaid igakuist teenustasu, selgub MusicWatchi andmetest. Praegu on Apple üks suurimaid muusika jaemüüjaid. Nende positsioon on aga ilmselgelt löögi alla sattunud ning ettevõte saab sellest aru. Näiteks rootslaste Spotify’l on juba 60 miljonit kasutajat, kellest umbes veerand maksavad igakuist 9,99 dollari suurust teenustasu. Turgu on hõivanud ka YouTube, kus kõige rohkem vaatamisi on just muusikavideodel.
Applle avalikustas ka Apple Music Radio – 24-tunnise raadiojaama, mis on „pühendatud täielikult muusikale ja selle muusikakultuurile.“ Erinevate žanride jaoks on ka erinevad raadiojaamad. Samuti tutvustas Apple teenust nimega Connect, mis annab artistidele võimaluse jagada sõnu, pilte ja kommentaare oma kuulajatega.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.