Äripäeva Rootsis ilmuva sõsarlehe Dagens Industri toimetaja Maria Schultz kirjeldades oma sotsiaalmeedia postituses värvikalt, kuidas kuninga heaks töötav teener nõudis kell neli hommikul paberlehte.
- Rootsi kuningas Carl XVI Gustaf Foto: EPA
Varahommikuses kõnes heitis Carl XVI Gustafi teener ette, et paberlehte pole siiani saabunud. Schultz tegi ettepaneku, et kuningas võiks lugeda digilehte, kuid teener keeldus.
Kummaline telefonikõne
Järgnev kõne toimus kell 4 hommikul.
Teener: Kuningas pole saanud oma lehte.
Schultz: Eh, mis te ütlesite?
Teener: Kuningas pole saanud oma ajalehte.
Schultz: Aga kell on neli, kas ta ei saaks veebi minna? Ma pean silmas, et ma olen kõigest Dagens Industri toimetaja.
Teener: Ei.
Schultz: Kas see on mingi nali?
Teener: Ei, me otsustasime helistada mõnel numbril ja teie number oli nende hulgas.
Schultz: Eh, noh… hehe… aga äkki saaksite helistada ajalehet toimetusse 7, 8, 9 ajal, kui nad saavad teid kindlasti aidata.
Teener: Jah, me teeme siis nii. Kuningas peab siis lihtsalt hakkama saama ilma Dagens Industrita.
Schultz: Hahaa, jah, ta saab selle.
Schultz oli küll kõnest segaduses, kuid üsna kindel, et see oli nali. Kuigi mees, kes ennast tutvustas, kõlas korrektselt ja tõsiselt.
Kuid 7:52, pärast seda, kui ta oli oma juhtumist toimetuses rääkinud, otsustas Schultz helistada ja küsida, kas kuningas sai oma lehe.
Schultz: Tere, ma helistan Dagens Industrist. Te helistasite mulle täna öösel. Kas kuningas sai oma lehe?
Teener: Ei, aga Dagens Nyheter ja Svenska Dagbladet on küll tulnud.
Schultz: Aga see siis tõepoolest pole nali?
Teener: Ei, miks peaks olema? Kuningas soovis ajalehte ja me helistasime, loomulikult ei olnud meil soovi teid äratada.
Schultz: Ahhaa, okei…
Teener: Ma pean nüüd kõne lõpetama, sest mul tuleb lipp vardasse tõmmata.
Schultzi sõnul on see üle pika aja kõige lõbusam kogemus. „Olen rõõmus, et tänane Dagens Industri on kuningale niivõrd oluline,“ lõpetas Schultz.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.