• OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,44%38 603,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • OMX Baltic−0,31%272,98
  • OMX Riga0,13%873,69
  • OMX Tallinn0,42%1 742,28
  • OMX Vilnius−0,11%1 052,85
  • S&P 500−0,28%5 712,69
  • DOW 30−0,61%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 1000,09%8 184,24
  • Nikkei 2251,44%38 603,17
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%107,69
  • 14.10.15, 17:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TOP: vaata parimaid jaekaubandusettevõtteid

2014. aasta majandustulemuste põhjal jaekaubanduse TOPis esikohale tulnud OG Elektra juhatuse esimees Oleg Gross peab ettevõtte konkurentsieeliseks oma tootmist. See võimaldab Grossi Toidukaupade kauplustes pakkuda vägagi konkurentsivõimelisi hindu. „See on üks maasikas, mille peale inimesed meie poodidesse tulevad,“ kirjeldas Oleg Gross.
Oleg Gross viitab lihatoodete letile, kust võib leida palju OG Elektra kontsernis toodetud kaupa.
  • Oleg Gross viitab lihatoodete letile, kust võib leida palju OG Elektra kontsernis toodetud kaupa. Foto: Raul Mee
Grossi Toidukaupade kett aina laieneb: lähiajal on oodata 4-5 uue kaupluse avamist ning seejuures jõutakse novembri alguses esimest korda Lõuna-Eestisse, Võrru.
2015. aasta sügisel ilmuvad Äripäeva TOPid on koostatud 2014. aasta majandusnäitajate põhjal. Koondedetabel selgub kuue majandusnäitaja – käive 2014, ärikasum 2014, käibe ja kasumi kasv 2014. aastal, rentaablus ning varade tootlikkus – põhjal.
Jaekaubanduse ettevõtete edetabel ilmub 15. oktoobri erilehes Kaubandus.
Äripäeva edetabelid leiab aadressilt www.aripaev.ee/top

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 07:30
Selveri “Kuldne Kolmapäev” jõudis e-poodi ja laienes pensionipäevadele
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele