Nordea rajab kevadeks Tallinnasse kogu kontserni teenindava tugikeskuse, luues sellega siia palju töökohti kõrge kvalifikatsiooniga ekspertidele.
- Nordea Eesti juht Petri Nikkilä lubab uue tugikeskusega huvitavaid arenguid Eesti tööturule. Foto: Andres Haabu
Uus üksus Nordea Operations Centre käivitab töö järgmisel kevadel. Täpne investeeringu ulatus ja uute loodavate töökohtade arv selgub samuti järgmisel aastal, teatas pank täna.
Selle üksusega seob Nordea kogu grupi olulised tugiteenused Eestiga.
„Grupi uue üksuse ülesandeks on pakkuda tugiteenuseid kõikidele Nordea Grupi äriüksustele ja funktsioonidele. Üksuse tüüpilised ülesanded on seotud eri pangatoodete haldamisega. See, mis funktsioonid täpselt Tallinna tulevad, on veel täpsustamisel,“ ütles Nordea Baltikumi tugiteenuste üksuse juht Olavi Pakkonen.
"Nordea otsustas rajada uue üksuse Tallinna, kuna pank on siin juba 20 aastat edukalt tegutsenud ning Eesti tööturul leidub hea kvalifikatsiooniga eksperte. Seega töötajaid otsitakse ennekõike Eestist," lisas Pakkonen.
Tallinna üksus hakkab täiendavalt pakkuma tuge koos sarnaste üksustega Poolas, kus töötab ühtekokku ligi 1000 inimest.
Nordea Eesti juht Petri Nikkilä ütles: "Oleme selle arenguga rahul, see tähendab huvitavaid võimalusi nii pangale kui kohalikule tööturule."
Seotud lood
Viimase nelja kuu jooksul on järjekordsed kolm rahvusvahelist suurettevõtet teatanud, et toovad oma tugikeskused Eestisse. Sel aastal on uusi tulijaid veelgi oodata, sest siinne haritud tööjõud on välisettevõtetele atraktiivne.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.