Cherry konkurendi, vautšerikeskkonna Chilli tegevjuhi Martin Aigro sõnul on Cherry kehva majandusseisu, maksuvõlgade ja esitamata aastaaruannete taga liialt agressiivne ja jätkusuutmatu kasvustrateegia. Nende raskused olid pikalt ette näha.
- Chilli tegevjuht Martin Aigro Chilli poes Mustika keskuses Foto: Tairo Lutter/Postimees/Scanpix
“Cherry laienes aastaid tagasi Baltikumis väga agressiivselt ning selline kasvutempo nõuab suuri investeeringuid. Kui investeeringud loodetud aja jooksul lisatuluks ei realiseeru, tekivadki raskused,” selgitas Aigro.
E-kaubanduse üldine seis ei ole antud juhul tema sõnul probleem. „Kui me Chilliga 2010. aastal alustasime, pidime langetama kasvustrateegia kohta olulise otsuse. Kuna e-kaubandus ja klientide ostukäitumine on pidevas muutumises, siis sellega tuleb kohaneda pidevalt.“
See juhtum näitab Aigro sõnul taaskord seda, kui oluline on tarbijate usaldus. “See on tuntud doominoefekt – ettevõtete usalduse kadudes ei saa neile kampaaniaid ehitada, uute kampaaniateta kaovad aga ära kliendid,“ sõnas Aigro.
Aigro sõnul jagunes 90 protsenti Eesti turust Chilli ja Cherry vahel võrdselt ning põhiliselt käis võitlus samade tuntud koostööpartnerite üle.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarkvaraarendajale Merada on turvalisuse tagamine ühtviisi oluline nii uue tarkvara kirjutamisel kui ka küberrünnaku ohu minimeerimisel oma ettevõttele. Viimase jaoks tehakse koostöös Teliaga regulaarselt turvanõrkuste kontrolli.