Eile tegevuse lõpetanud Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees ning tegevjuht Priit Tomp panid kirja kümme õppetundi, mida nad kuue tegevusaasta jooksul kogesid.
- Cherry Media juhatuse liige Andres Susi (vasakult), juhatuse esimees Priit Tomp ja investor Allan Martinson 2011. aastal. Foto: Andres Haabu
1. Ehita ettevõtet pikaajalist visiooni ja strateegiat silmas pidades, mitte kiireks müügiks. Ettevõtte müük on loterii, mis võib juhtuda, aga võib ka mitte.
2. Rahavoog on nagu hapnik, ilma milleta ei saa.
3. Õigel ajal kapitaliseerimata jätmine võib saada pikemas perspektiivis saatuslikuks. Üritad siseneda turgudele ebapiisavate ressurssidega.
4. 8-liikmeline juhatus on produktiivsuse surm. Mitmepealistel pikkadel koosolekutel lepitakse kokku, et järgmine kord lepitakse kokku.
5. Vii iga IT-arendus välja vähemalt MVPni (Minimum Viable Product - sisuliselt toote prototüüp). Nii saad toodet turul testida ja arenduse plaanist ühe ülesande vähemaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliimamuutuste tagajärjel kehtestatud rangemad regulatsioonid seavad ettevõtetele uusi ootusi ja kohustusi, suunates neid looma üha jätkusuutlikumaid ärimudeleid. SEB jätkusuutlikkuse juht Tatjana Vakulenko rõhutab, et pangad ei ole seejuures pelgalt finantseerijad, vaid ka olulised partnerid ja nõustajad, aidates ettevõtetel muuta rohepöördega seotud väljakutseid konkurentsieeliseks.