Nimelt lõi end Eesti fänniks nimetav Peter Kentie Eestile tasuta turundusplatvormi ESTonishing. Ingliskeelne keelemäng põhineb silbi "est” rõhutamisel ja see viitab rahvusvahelisele riiginimele Estonia ning idee kroon on “ESTonishing”, mis lähtub sõnast "astonishing" (eesti keeles hämmastav, üllatav).
Eile teatas
EAS, et on Eesti brändi uuendamiseks ellu kutsunud disainimeeskonna, tänavu aasta lõpuks peaks valmima uus Eesti brändi visuaalne keel.
"Hetkel ootame Peter Kentielt ametlikku kinnitust, et ta on kinkinud kontseptsiooni EASile," selgitab töögrupp
vastuses küsimusele, mis saab Kentie kontseptsioonist. "Teema on Eesti Disainimeeskonna briifi sisse kirjutatud ning hetkel näeme seda ühe võimaliku brändi aktiveerimisvahendina." Kontseptsiooni kasutus peaks asjaosaliste sõnul olema kõigile avatud, kuid vastavuses Eesti brändi visuaalsete juhenditega.