• OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • OMX Baltic−0,41%301,31
  • OMX Riga0,36%879,88
  • OMX Tallinn1,25%1 929,99
  • OMX Vilnius−0,83%1 171,07
  • S&P 500−1,71%6 013,13
  • DOW 30−1,69%43 428,02
  • Nasdaq −2,2%19 524,01
  • FTSE 100−0,04%8 659,37
  • Nikkei 2250,26%38 776,94
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%93,1
  • 17.03.17, 08:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Juhtimismõtleja: 20-80 loogika on iganenud!

Unusta teadmine, et 20% klientidest toovad 80% tulu – soovitab juhtimismõtleja professor Alf Rehn, kes esines turunduskonverentsil Password.
Alf Rehni sõnul ei tule mugavustsoonis püsijatel asjad enam välja.
  • Alf Rehni sõnul ei tule mugavustsoonis püsijatel asjad enam välja.
Tema sõnul on uus Pareto-loogika on hoopis selline, et 0,5% klientidest võib tuua 90% tulu. „See tõestab, et vähemustes peitub võlu,“ lisas ta.
Rehn tõi näite oma elust: “Enamik tänapäeva kampaaniaid on suunatud mulle ja mu pojale, kes on 21aastane – valge keskklass, kellel peaks justkui raha olema. Minul on aga ohtralt võlgu ning pojal pole lihtsalt raha. Kellel aga on palju raha, on minu vana ema, kuid turundajad eiravad teda täiega, sest meid on niimoodi treenitud, et vanainimestel pole nagunii raha ja targem on neid mitte torkida.“
 
Rehni sõnul on kõik ühel nõul, et maailm on muutunud: toimuvad ootamatud nihked tarbijate eelistustes ja trendides, aga turundajad kipuvad tulevikule mõeldes keskenduma tuttavale stsenaariumile ning toetuma strateegiaid luues senistele teadmistele, kogemustele ja üldistele soovitustele.
Rehni sõnul on see aga täielik bullsh* t. Miks? “Esiteks on mingite soovituste või parimate praktikate järgi tegutsemine lihtsalt mugavusstsoonis püsimine, mis ei anna enam tulemusi. Me ei saa rääkida tulevikust kui ennustavast nähtusest. Tulevik ei kulge enam nende mudelite järgi, mida hetkel nii loogiliseks peame – kõik muutub ja areneb nii kiiresti, et pole võimalik ennustada tarbijatrende kui praeguse lineaarset edasiarendust.“
Millise lahenduse Rehn pakub, loe teemaveebist Best Marketing.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.02.25, 13:43
Tehnopoli AI kiirendisse käib uus värbamine
Kuidas töötab Tehnopoli tehisarukiirendi, millist tuge idufirmad sealt saavad ja millised ettevõtted on oodatud osalema, sellest räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele