Ehkki Eesti Raudtee täna kasumit ei teeni, on ettevõttel vaatamata Venemaa piirangutele selleks Laidvee hinnangul võimalused olemas.
Ettevõtte senine juhatuse esimees
Sulev Loo esitas nõukogule avalduse enda tagasi kutsumiseks tänavu 10. veebruaril. Äripäevale antud intervjuus ennustas ta, et Eesti Raudtee mahud
jätkavad kahanemist ka tänavu. "Natuke väiksemat kaubamahtu kui möödunud aastal (ennustab selleks aastaks - toim). Katastroofilist muutust eelmise aastaga võrreldes ei tule, aga sealt edasi on vaja kõvasti tööd teha. Konkurendid ei maga. Nende all mõtlen naabersadamaid,"
selgitas ta.
Eesti Raudtee teatel pidas nõukogu Laidveed tugevaimaks kandidaadiks, sest ta tunneb hästi sadama ja logistikaahela ning transiidivaldkonna toimemehhanisme ja Vene ärisektorit ning tal on pikaajaline organisatsiooni juhtimise kogemus.
AS Eesti Raudtee nõukogu esimehe Priit Rohumaa sõnul on uue juhi puhul oluline luua head suhted riigistruktuuridega. „Eesti Raudteel on teoksil mitmeid Eesti jaoks olulisi arendusprojekte, mille rahastamine sõltub riiklikest otsustest. Investeerimiskava kinnitamine saab toimuda ainult koostöös riigiga.“ Rohumaa lisas, et Laidvee on tugev juht, kellelt on oodata aktiivset arendustegevust ning ettevõtte juhtimise ja protseduuride korrastamist.