Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestlaste idee suvitajaid teenindavatest droonidest murdis maailma
Eesti ettevõte Cleveron katsetab uut süsteemi, millega saavad suvitajad rannalinast kaugele minemata endale värskendavaid jooke tellida.
Mõte on nii eriline, et video Viljandis testitavatest droonidest on jõudnud meediaväljaannetesse üle maailma, kirjutas ERRi uudisteportaal.
Drooniprojekti koordinaator Mihkel Ilp selgitas Reutersi videos, et maksmisel kasutatakse mobiiltelefone. "Saadad lihtsalt SMSi, kohe, kui sõnum kohale jõuab, laetakse droon ning viie minuti jooksul jõuab jahe jook randa," kirjeldas Ilp. Droon viib kauba selleks ettenähtud punkti rannaalal.
Selleks, et Euroopa turule laieneda, ootab Cleveron seadusi, mis lubaksid drooniga kullerteenust pakkuda. ERR lisab, et video Eesti droonidest avaldas oma tehnikalehel ka Washington Post.
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?