Agentuuri kliendibaas kasvas mullu väga vähe ning omanik ei soovi avaldada, kes on ettevõtte suurimad kliendid. "Kuna tehingud, mis klientidega sõlmitakse, on ettevõtte üheks suurimaks konkurentsieeliseks, siis seetõttu ei soovi ma neid avalikustada,” lisas ta.
Yrjäna selgitas, et Dextrous Marketingi ärimudel toimib nii, et kliendid maksavad ainult reklaami tulemuste eest, mitte traditsioonilise reklaami avaldamise eest. “Klassikaline” reklaam toimib nii, et klient teeb kampaania eest ettemaksu, see avaldatakse, kuid selle tulemuslikkusel pole mingit garantiid. “Töötame digitaalse turunduse agentuurina ning enamus meie ettevõtte kasumist tuleb turundusteenuste pakkumisest meie klientidele. Meiega maksab klient ainult otseste tulemuste eest, mille meie reklaam on genereerinud,” toonitas ta
Ta lisas, et ettevõte pakub sõltuvalt kliendi vajadusest laia teenuste spektrit. “Tavaliselt tellivad meie kliendid kogu oma digitaalse reklaamivajaduse meilt ning meie vastutame kõige eest – kampaania planeerimise ja elluviimise ning igapäevaste tegevuste sujuva toimimise eest.”
Nii nähtav kui ka tagaplaanile jääv töö
"Pakume nii nähtavat kui tahaplaanile jäävat veebiarendust, kampaaniate planeerimist, disaini, arendust ja täideviimist, turu-uuringuid ning vajadusel isegi tootearenduse konsultatsiooni,” loetles Yrjänä.
Dextrous Marketingi aastaaruande järgi on firmal üks töötaja, kuid LinkedIni andmetel on ettevõttel kolm töötajat Mauritiusel. “Dextrous Marketingil on ainult üks täiskohaga tööaja siin Eestis ning ülejäänud töötajad on vabakutselised, kellega oleme vastavalt vajadusele lepingulistes töösuhetes veebidisaini, tarkvaraarenduse ja copywriting tööde jaoks,” selgitas Yrjänä.Ta ise töötab ja elab täiskohaga Eestis. Küsimusele, miks ta otsustas oma firma asutada Eestis, vastas soomlane: "Ilma pärast! Nali naljaks, kuid ma olen endiselt seisukohal, et alustavate ettevõtete jaoks on Eesti ärikliima üks parimaid maailmas".
Ettevõtte eelkäija IdealOne UÜ asutati 2013. aastal ning muutus mõne aja möödudes osaühinguks, siis omakorda Dextrous Marketing OÜks. Yrjänä selgitab kõiki neid muudatusi asjaoluga, et omal ajal soovitati tal osta juba asutatud firma, kuna see oli kõige kiirem viis oma firma luua. Sellest on tingitud ka hilisem nimevahetus.
“Hindan Eesti ärikliimat kõrgelt. Kuna ma ei räägi eesti keelt väga hästi, siis teinekord tekib siin-seal raskusi, kuid pean tunnistama, et olen meeldivalt üllatunud, kui hästi eestlased räägivad inglise keelt. Üldiselt on Eestis oma ettevõtte juhtimine väga lihtne,” tõdes soomlane.