Aafrika turule sisenemisel pole A Le Coqi eesmärk praegu mitte turuosa saavutamine, pigem turu testimine ja selle eripäradega tutvumine, kirjutab ettevõtte ekspordijuht Ranno Treial.
- Ranno Treial Foto: Erakogu
Samuti ei plaani me sellele turule investeerida rahaliste vahendite näol, pigem katsetada eri tooteid ja niimoodi leida oma nišš. Tänu sellele, et oleme olnud välismessidel aktiivsed, leitakse meid ise üles,
Aafrika turule sisenemise puhul on raske kliente ise leida. Samuti sealsed riigid erinevad üksteisest kardinaalselt ja selliste tehingute puhul peab huvi olema mõlemapoolne.Sierra Leoune, Burundi ja Nigeeria on meid leidnud ja esimesed tellimused annavad kindlustunde, et tegemist on eeldatavasti pikaajalise koostööga.
Usaldus loeb. Nimetatud riikide puhul võib esile tuua märksõnau nagu usaldus ja aeg. Tuleb võita kliendi usaldus , ise teda usaldada ning anda kliendile piisavalt aega, olla kannatlik. Dokumentatsiooni koostamine, notariaalsed kinnitamised, saatkondadega kooskõlastused, omapoolse initsiatiivi näitamine on meie tegevused, mis ettevalmistuse puhul on võrreldes importööri panusega marginaalsed. Importöör peab läbima kordades suurema „kadalipu“, kulutama palju aega ja raha, et meie tooted jõuaksid sealsetele poelettidele.Praegu pole meil plaanis ise aktiivselt ise kliente otsida, küll aga mõne aja möödudes siseneda juba meiega sidemetes riikide naaberriikidesse, kasutades sama importööri. Samas oleme avatud uutele Aafrika partneritele, kes soovivad meiega koostööd teha.
Seotud lood
Eesti suurim juhtimis- ja tehnoloogiakonverents
Telia Digital Hub toob 14. novembril Tallinnasse esinema nii kohalikke eksperte kui ka hinnatud välisesinejaid. Vaatame lähemalt, mida põnevat pakub tänavune programm tippjuhtidele.
Enimloetud
1
Airbnb majutajat tabas ehmatus
6
Logistikaäris on keerulised ajad
Hetkel kuum
Airbnb majutajat tabas ehmatus
Tagasi Äripäeva esilehele