• OMX Baltic−0,44%269,61
  • OMX Riga−0,18%872,25
  • OMX Tallinn−0,53%1 723,57
  • OMX Vilnius−0,39%1 040,8
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,64%8 201,81
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • OMX Baltic−0,44%269,61
  • OMX Riga−0,18%872,25
  • OMX Tallinn−0,53%1 723,57
  • OMX Vilnius−0,39%1 040,8
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,64%8 201,81
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,87
  • 21.05.16, 08:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Piirang korraliku teenindaja leidmisele

Uberi ja Taxify konkurents turul piirab taksofirma võimalusi leida kvaliteetseid teenindajaid, kirjutab Elektritakso juht Ermo Kontson.
Elektritakso juht Ermo Kontson.
  • Elektritakso juht Ermo Kontson. Foto: Raul Mee
Kui Uber ja Taxify tulid eelmisel kevadel turule, siis Tallinnas ei olnud meie ettevõttel enam võimalik värvata. Sellest ajast peale muutus värbamine keeruliseks, sest konkureerime nendega. Kui nende juurde on tööle minna lihtne ja meie juurde raske, siis ei ole põhjust meie juurde tulla.
Töö poolest ei ole Uberil ja Taxifyl suurt turueelist, aga taksojuhi leidmisel on küll. Kui nemad suudavad tööga pakkuda kliendile paremat kvaliteeti, siis nad võidavad.
Minu jaoks on jagamismajanduse reguleering ebamugav ja ebamõistlik, kuna muudab uute inimeste värbamise väga raskeks.
Võitlus tööjõu pärast
Kui tahan oma autode rooli värvata head teenindajat, siis ei ole head valikut vanadest taksojuhtidest. Seal on vana maine, neil on välja kujunenud maneerid, mis ei sobi meie süsteemi. Tahame võtta uusi inimesi, aga kui tahame inimest, kes on töötu või mujal tööl, siis ei ole neid palju, kes on valmis maksma mitusada eurot ja tegema 1,5-2 kuud toiminguid, et hakata taksofirmas sõitma.
Tahame inimesi valida inimesena, mitte selle järgi, kas ta on ametlik taksojuht või sõidujagaja. Mulle ei meeldi, et meid piiratakse selle koha pealt. Keegi teine või kolmas ei peaks reguleerima meie mainet, riik ei peaks otsustama selle üle, kas meie juht võib sõita või mitte.
Uue seadusega üritatakse pastakast välja imeda ja mõelda välja, kus luua erisus, mille poolest sõidujagaja erineb taksojuhist. Tegelikult on tegemist sama asjaga.
Autor: Ermo Kontson

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele