Laadimistaristu puudujäägid on Eestis kujunenud peamiseks takistuseks elektriautode soetamisel, kirjutab elektriauto omanik, koolitaja ja poliitik Lauri Hussar (Eesti 200).
- Elektriauto Nissan Leaf esinduse ees Osmussaare teel Tallinnas. Foto: Raul Mee
Aastal 2013 lendas Eesti raketina innovatsioonimaailma tippu, kui esimesena maailmas avati meil kogu riiki hõlmav elektriautode laadimistaristu. Süsinikukvoodi toel soetatud ligi 1000 elektriautot viisid meid ka selles arvestuses maailma tipu lähedale ning laias laastus saime korraks öelda, et rohkem kui 1% maailma elektromobiilidest vurab Eestimaa teedel. Arvestades Eesti väiksust, oli see muljetavaldav saavutus, mida märgati ka raja taga, tasuks põhjalikud ja positiivsed kajastused maailma juhtivates meediaväljaannetes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Seekord on lisaks autosõpradest saatejuhtidele Hindrek Männikule ja Tõnu Trammile stuudios Auto Forte juhatuse liige ja autoturu ekspert Raido Toonekurg.
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.