Laadimistaristu puudujäägid on Eestis kujunenud peamiseks takistuseks elektriautode soetamisel, kirjutab elektriauto omanik, koolitaja ja poliitik Lauri Hussar (Eesti 200).
- Elektriauto Nissan Leaf esinduse ees Osmussaare teel Tallinnas. Foto: Raul Mee
Aastal 2013 lendas Eesti raketina innovatsioonimaailma tippu, kui esimesena maailmas avati meil kogu riiki hõlmav elektriautode laadimistaristu. Süsinikukvoodi toel soetatud ligi 1000 elektriautot viisid meid ka selles arvestuses maailma tipu lähedale ning laias laastus saime korraks öelda, et rohkem kui 1% maailma elektromobiilidest vurab Eestimaa teedel. Arvestades Eesti väiksust, oli see muljetavaldav saavutus, mida märgati ka raja taga, tasuks põhjalikud ja positiivsed kajastused maailma juhtivates meediaväljaannetes.
Seotud lood
Seekord on lisaks autosõpradest saatejuhtidele Hindrek Männikule ja Tõnu Trammile stuudios Auto Forte juhatuse liige ja autoturu ekspert Raido Toonekurg.
Freedom Holding Corp. avaldas oma 2025. aasta teise kvartali tulemused, mis näitavad ettevõtte käibes ja puhaskasumis märkimisväärset kasvu. Tulenevalt laienemisest, tõusid ka ettevõtte kulud.