Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Lauri Hussar: kuidas Eesti oma eduloo maha mängis
Laadimistaristu puudujäägid on Eestis kujunenud peamiseks takistuseks elektriautode soetamisel, kirjutab elektriauto omanik, koolitaja ja poliitik Lauri Hussar (Eesti 200).
Elektriauto Nissan Leaf esinduse ees Osmussaare teel Tallinnas. Foto: Raul Mee
Aastal 2013 lendas Eesti raketina innovatsioonimaailma tippu, kui esimesena maailmas avati meil kogu riiki hõlmav elektriautode laadimistaristu. Süsinikukvoodi toel soetatud ligi 1000 elektriautot viisid meid ka selles arvestuses maailma tipu lähedale ning laias laastus saime korraks öelda, et rohkem kui 1% maailma elektromobiilidest vurab Eestimaa teedel. Arvestades Eesti väiksust, oli see muljetavaldav saavutus, mida märgati ka raja taga, tasuks põhjalikud ja positiivsed kajastused maailma juhtivates meediaväljaannetes.
Seekord on lisaks autosõpradest saatejuhtidele Hindrek Männikule ja Tõnu Trammile stuudios Auto Forte juhatuse liige ja autoturu ekspert Raido Toonekurg.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.