Toetan igati riigi tähtsaimate maanteede ehitamist neljarajaliseks, sest sel on mitu positiivset mõõdet, ütleb vandeadvokaat Jüri Raidla vastuses Äripäeva juhtide ja arvamusliidrite küsitlusele.
- Jüri Raidla. Foto: Liis Treimann
Sõites mujal Euroopas ringi meiega elatustasemelt võrreldavates riikides, näiteks nagu Portugal ja Horvaatia, hakkab üsna kurb, et oleme selliste teede vajalikkusest kõnelnud mitukümmend aastat, kuid tulemused on kesised. Eeltoodud näited – Portugali Douro jõe piirkond ja Horvaatia – on mägised piirkonnad, kus teede ehitamine on ilmselt kordades keerukam ja kallim kui Eestis. Ometi on sealne teede ja sildade võrk kadestamisväärne, eriti Portugalis. Eesti on tasandik, ja me ei saa ikka hakkama. Järelikult on küsimus tahte puudulikkuses ja otsustusjulguse tagasihoidlikkuses. Sellises kontekstis on väga hea, et Martin Helme tõstis küsimuse lauale ning tegi seda jõulises vormis.
Seotud lood
Igal aastal saab mitukümmend tuleõnnetust alguse hooletust tuletööst. Kõige sagedamini tuleb seda ette ehitusobjektidel ja töökodades – keevitustööde käigus ei märka inimene enda ümber materjali, mis võib kiirelt süttida. Tuletööde tegemisel on teadmatus suur ja nõudeid eiratakse, kuigi paljudele ettevõtetele on koolitus kohustuslik.