Viimase paarikümne aastaga üles ehitatud inimkeskne juhtimiskultuur teeb vähikäiku, tõdeb psühholoog ja organisatsioonikultuuri disainer Tiina Saar-Veelmaa.
- Tiina Saar-Veelmaa. Foto: Raul Mee
Taban end üha enam mõttelt, kuidas oleme üksteisega seotud kui doominoklotsid. Kui ühel pole tööd ja sissetulekut, siis mõjutab see automaatselt ka suuremat ringi tema ümber. Töö kaotanud väikeettevõtja ei saa enam olla kundeks oma juuksurile, laste eraõpetajale, treenerile, terapeudile, autolukksepale, rätsepale, kui tema sissetulek päevapealt kaob. Seda enam vajame praegusel ajajärgul paindlikkust ja tarku otsuseid töökohtadel. Inimene ei ole pelgalt kulurida tabelis, isegi kui valitseb kriis, kaos ja majandusmaastik praguneb.
Seotud lood
Kriisijärgsel ajal tuleb kohanemist juhtida, korrastada mõtteid ning leida uusi võimalusi, et teha ettevõte tugevamaks ja jätkusuutlikuks, kirjutab Neway disainiagentuuri juht Jaan Naaber.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.