Elektrilennukite maandumisplatsid võiks olla kaubanduskeskuste ja parkimismajade katustel ja lennuühendust saaks pidada ka väikesaartega, unistab lennundusklastri juht Kristo Reinsalu klastri blogis.

- Lennundusklastri juht Kristo Reinsalu. Foto: LIIS TREIMANN
10–15 aastat tagasi, kui peeti Lufthansaga läbirääkimisi, siis nenditi, et Eestil on head eeldused saada mahukas investeering lennukihoolduse ja seejärel äriklassi lennukite teeninduse loomiseks Tallinna lennuvälja territooriumile. Eeldusteks ja juttude tasemel on aga senimaani kõik jäänudki. Ent ajalool on kalduvus end korrata. Kas me suudame olla nüüd nutikamad, kiiremad ja paindlikumad?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Inimeste suhtumine krüptoteemasse on viimaste aastatega oluliselt muutunud – kui varem tundus krüpto kiire rikastumise ja kahtlase spekulatsioonivahendina, siis nüüd nähakse selles investeerimisvõimalust ja tehnoloogilist platvormi, ütleb enam kui 10-aastase krüptokogemusega raamatupidamisettevõtte Kidnes OÜ juht Anna Šendik.