Oma andmete jagamine on paratamatus, kuid siiski on meil veel mingil määral võimalik valida, kui palju ja millist infot me endast internetiplatvormidele jagame, kirjutab NJORD Advokaadibüroo advokaat Gerda Raag.

- NJORD Advokaadibüroo advokaat Gerda Raag. Foto: Kati Visnap
Enamik meist jagab iga päev oma isikuandmeid erinevatele internetiplatvormidele, olles sellest vähemal või suuremal määral informeeritud. Sisuliselt ainus viis platvormidele, nagu Google, Amazon või Facebook, oma andmete jagamisest hoiduda on internetti üldse mitte kasutada. Seega ei ole enam ammu küsimuseks see, kas internetiplatvormid meie andmeid koguvad, vaid kui palju ja milliseid andmeid meilt kogutakse. Sellele vastamiseks on kasulik teada, mille jaoks sinult kogutud isikuandmeid kasutatakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müümine on omaniku jaoks kaalukas otsus, mis võib ette tulla vaid korra elus. See võib tähendada uue vabaduse algust – rohkem aega perele, vähem stressi ja võimalust pühenduda uutele projektidele ja väljakutsetele. Samas on müük strateegiline samm, mis nõuab läbimõeldud otsustamist. Millal on õige aeg oma ettevõte maha müüa? Millised märgid viitavad sellele, et võiksid seda võimalust kaaluda?