Eestil on valida, kas näidata end edumeelse riigina ning suunata maksupoliitika abil ettevõtteid ja kodanikke soetama keskkonnasõbralikumaid sõidukeid, või säilitada Euroopas esikoht kõige saastavamate autoparkide edetabelis, kirjutab Eleporti tegevjuht Raul Potisepp.
- Raul Potisepp Foto: Erakogu
On arusaadav, et ettevõtted, kes on diisliaktsiisi langetusest enim mõjutatud, võtavad sel teemal aktiivselt sõna ning proovivad olukorda näidata kõige mustemates toonides. Siiski ei tohi ära unustada, et diisliaktsiisi madalale jätmisel on ka negatiivsed mõjud. Riigil tuleb vaadata, mis on mõistlik nii eelarve, ühiskonna kui keskkonnamõju vaates, ning edendada transpordisektoris eelkõige puhtamaid tehnoloogiaid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.